// ۰۴ بهمن ۹۸ ، ۱۹:۳۹
چگونه ترافیک و بازدیدکنندگان مرتبط با کسب و کار خود را جذب کنیم؟

بیایید در مورد عملکرد وب سایت صحبت کنیم. اگر مرکز منابع ما را پیدا نکردید ، به احتمال زیاد در حال حاضر یک وب سایت با کیفیت و ارزش افزوده برای نام تجاری یا خدمات خود دارید، پر از اطلاعات منحصر به فرد و مفید که با هدف تبدیل بازدید کنندگان سایت به مشتریان انجام می شود. حتی ممکن است به محبوبیت خاصی رسیده باشید و شاهد افزایش ترافیک باشید. اما ایجاد ترافیک وب سایت فقط نیمی از نبرد است. اگر وب سایت شما ترافیک زیادی را هدایت می کند اما مخاطبی را پیدا نمی کنید که می خواهید هدف گذاری کنید ، پس این ترافیک چه فایده دارد؟

برای ایجاد ترافیکی که مربوط به سایت یا شغل شما باشد ، باید آن را از منابع مربوطه هدایت کرده و دریافت کنید. این بدان معنی است که از برنامه های افزایش بازدید مانند تبلیغات پاپ آپ یا تبلیغات بنر در وب سایت های بی ربط دوری کنید. این منابع و سرویس‌ها به طور فزاینده مورد بی اعتمادی بازدیدکنندگان و کاربران اینترنت قرار گرفته و توانایی هدفگذاری ندارند.

بنابراین چگونه می توانید بازدید کنندگان مرتبط و علاقه مند را پیدا کنید؟ ما برخی از روشهای جذب ترافیک هدفمند و مورد علاقه خود را برای ایجاد ترافیک وب سایت در زیر جمع آوری کرده ایم.

 

گزینه های هدف گذاری هوشمند:

اگر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر تبلیغ می کنید ، مطمئن شوید که از گزینه های هدفگذاری هوشمند آنها برای جلب توجه مخاطبان اصلی خود استفاده می کنید. می توانید با توجه به سن ، جنس ، زبان ، حتی علاقه های گسترده یا دقیق مانند موسیقی کشور یا دوستداران گربه فیلتر کنید. استفاده از این گزینه های فیلتر به پست های شما کمک می کند مخاطبانی را پیدا کنند که به احتمال زیاد می توانند مشتری برند شما شوند.

 

هدف گذاری جغرافیایی:

هنگامی که لازم است در گوگل تبلیغ کنید، از هدف گذاری بر اساس موقعیت جغرافیایی (هدف گذاری جغرافیایی) استفاده کنید. گوگل بر اساس آدرسهای IP رایانه کاربر ، تبلیغات را برای کاربران هدف نمایش می دهد. این می تواند به شما در گسترش وسعت تلاش های محلی و ایجاد ترافیک وب سایت که مربوط به بازار و اهداف شماست کمک کند.

بازاریابی مجدد:

یکی از جالبترین تکنیک های جدید بازاریابی ، بازاریابی مجدد و هدف گذاری روی مشتریان و بازدیدکنندگان قبلی است در بازاریابی مجدد مشتریان را از طریق قرارگیری کوکی دنبال می شوند تا بتوانید بر اساس صفحاتی که در وب سایت شما مشاهده کرده اند، تبلیغات خاص را به افراد خاص اختصاص دهید. از آنجا که تنها 2٪ از مراجعه به ترافیک در اولین بازدید تبدیل می شود ، بازپرداخت روشی ساده و قدرتمند برای نگه داشتن نام تجاری و محصول شما در ذهن مشتریان بالقوه است. این ویژگی ها را در Google AdWords و Facebook مشاهده کنید.

 

تبلیغات رفتاری مانند Outbrain Amplify:

تبلیغات رفتاری راه دیگری برای ایجاد ترافیک وب سایت های مرتبط است. این روش محتوای شما را در سایتهایی توزیع می کند که کاربران شما وقت خود را می گذرانند و تلاشهای شما را به خوانندگانی که علاقه مند به مطالب مرتبط با مارک یا خدمات شما هستند هدایت می کند. با Outbrain Amplify ، پیوندهایی به محتوای شما به عنوان توصیه در ناشران حق بیمه وب ظاهر می شود ، وب سایت شما را در معرض مخاطبان گسترده جدید قرار می دهد.

 

انجمن ها و شبکه‌های اجتماعی:

در انجمن ها و فرومهای آنلاین که مربوط به کسب و کار شما هستند ، شرکت کنید. استقرار خود به عنوان یک رهبر فکر در زمینه خود و افزایش دید شما در مقصد آنلاین مربوطه به شما کمک می کند تا خوانندگان بر اساس اعتماد موجه به وب سایت شما برگردند. این همچنین می تواند شامل وبلاگ نویسی مهمان در سایت های مرتبط باشد و دیگران را برای شما به وبلاگ مهمان دعوت کند. شما به یک استخر کاملاً جدید پیروان متصل و درگیر دسترسی خواهید داشت.

بهینه سازی محتوای خود برای موتورهای جستجو: 

سئو روشی اثبات شده برای قرار دادن کار شما در مقابل مخاطبان جدید و مرتبط است. تحقیق خود را انجام دهید: می خواهید با در نظر گرفتن کلمات کلیدی مربوطه رتبه بندی سئو خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید. با بهینه‌سازی مطالب خود برای نمایش بیشتر در نتایج موتورهای جستجو ، هم دید و هم اعتماد به نفس برند خود را افزایش داده و باعث ایجاد ترافیک وب سایت مرتبط خواهید شد.

این نکات ممکن است بسیار پراهمیت به نظر برسد اما به یاد داشته باشید: ترافیک مربوطه به معنای نرخ تبدیل بالاتر است و این به معنای بازده بالاتر سرمایه گذاری برای شما است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است