// ۱۴ بهمن ۰۱ ، ۱۳:۴۵

سمپاشی منزل

سم پاشی منزل انواع مختلفی دارد بر اساس حشرات نوع سم هم متفاوت است و همچنین بر اساس اماکن نیز نوع سم پاشی متفاوت خواهد بود. بهترین سم ها برای سمپاشی منازل از سموم ترکیبی شیمیایی ساخته شده اند. برخی افراد خودشان اقدام به سمپاشی منزل می کنند در حالیکه این سموم باعث مسمومیت و بیماری های تنفسی می شود.

ا شروع فصل گرما ، سر و کله حشرات موذی مانند سوسک ، موریانه ، پشه ، مورچه و ساس هم پیدا میشود که باعث ایجاد مشکلاتی اعم از بیماری و آلودگی را در پیش رو دارد . بهترین مکان شیوع این حشرات بیشتر در منازل اتفاق میافتد چرا که بهترین آب وهوا ممکن و همچنین مکان مناسبی برای پیدایش را دارند . روش هایی وجود دارد که میتوانید از آن برای جلوگیری از این مشکل استفاده کنید . روش های قدیمی که شاید هنوز هم کاربرد دارد استفاده از اسپری حشره کش میباشد که این مشکل را به صورت موقت حل می نماید و حتی دیده شده برخی افراد بر خلاف تصورشان که این مشکل حل میشود به خاطر افزایش وجود این حشرات موذی نقل مکان کرده اند تا از این مشکل بدور باشند.

بهترین و دائمی ترین روش برای پاکسازی این حشرات سمپاشی منزل به شکل کاملا حرفه ای میباشد که شرکت هایی مانند شرکت سمپاشی آس ، شرکت سمپاشی سنجاق ، شرکت سمپاشی سفیران سرویس و دیگر شرکت ها که در این زمینه فعالیت باسابقه و کاملا حرفه ای را دارا میباشند.

چگونگی ورود حشرات به منزل

 شاید در برخی مواقع این اصطلاح را شنیده اید که می گویند پیشگیری بهتر از درمان است. در صورت هجوم آفات به خانه بهتر است راه های ورود این حشرات موذی را ببندید تا نگران سمپاشی منزل خود نباشید. برای پیشگیری بهتر است از محلول های مناسب برای تمیزکردن و از بین بردن آلودگی در لوله های فاضلاب استفاده شود زیرا یکی از راه های ورود حشرات مانند سوسک  از این راه ها می باشد. همچنین محیط حمام و توالت باید ضدعفونی شود زیرا محیط های آلوده و مرطوب مکان مناسبی برای رشد و تکثیر حشرات است و حتماً تمام دهانه ها ودرزهای منزل را بپوشانید تا با ورود مجدد آفات به خانه خود مواجه نشوید. یافتن غذا یکی عوامل ورود حشرات به خانه میباشد اما برخی از این حشرات برای تخم گذاری وارد منزل میشوند که مهترین آن چاه فاضلاب ، سوراخ ها و درز دیوار های خانه هستند .

راه های جلوگیری از ورود حشرات به منزل

بستن درزها و شکاف های ساختمان:

اولین راه برای جلوگیری از ورود حشرات موذی به منزل بستن تما درزها و شکاف ها میباشد که استفاده از درزگیر بهترین پیشنهاد برای کار است .

استفاده از ظروف مناسب برای نگهداری مواد غذایی :

هنگامی که کارتن ویا بسته مواد غذایی را باز میکنید در اولین قدم یک ظرف مناسب برای نگهداری آن پیدا کرده چرا که مواد غذایی بهترین و با ارزش ترین مکان برای تخم گذاری و پیدایش حشرات میباشند پس بهتر است ظرف مناسب استفاده کنید .

تمیز کاری منظم منزل :

شاید این کار کمی طولانی وحوصله بر باشد ولی این را بدانید که یک روش عالی برای دفع حشرات اس . هرچه خانه تمیزتر و پاکیزه تر باشد ورود حشرات به آن خانه کمتر میشود و با این کار نیاز به سمپاشی سوسک ، ساس ، موریانه ، بید و دیگرحشرات نباشد .

رتبه یک تخصص ماست سئو سایت اصفهان کارینووب

علائم مسمومیت های سمپاشی خانگی :

وقتی شروع به سمپاشی خانگی میکنید بدلیل وارد شدن مواد شیمیایی به بدن ، مسمویت تفسی رخ میدهد .علائم مسمویت تنفسی :

  • سرگیجه
  • حالت تهوع
  • استفراغ
  • دل درد
  • عرق
  • رنگ پریدگی
  • تغییردر ضربان قلب
  • خارش گلو
  • مشکلات تنفسی ناشی از مسمویت تنفسی

در این بین میتوانید سمپاشی منزل خود را به شرکت سمپاشی در اصفهان ، تهران شرکت سفیران سرویس سلامت بسپارید چرا که این شرکت با توجه به نیاز مبرم تامین بهداشت در سالیان اخیر و اهمیت فراوان دفع افات و حشرات در تمامی سطوح خانگی و همچنین ضد عفونی کارخانجات بیمارستان ها هتل ها و … به منظور کنترل محیط زیست شرکت سفیران سلامت نصف جهان با سابقه ای بیش از ۱۰ سال در زمینه دفع حشرات خانگی و صنعتی نظیر (موریانه سوسک  مگس ساس کک کنه مایت مارمولک و…. ) و همچنین جانوران موذی نظیر(موش خانگی موش متعفن نروژی موش سقفی موش فاضلاب و…) و دیگر افات و حشرات موذی با کادری مجرب و متخصص زیر نظرحشره شناس و کارشناس بهداشت محیط در خدمت هموطنان عزیز بوده است .

جهت کاملتر خواندن مطلب اینجا کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است