// ۱۴ مرداد ۰۱ ، ۱۰:۴۹

OpenBucks یکی از شرکت های پرداخت است که می توانید از آن برای انجام تمام پرداخت های بین المللی خود به صورت آنلاین استفاده کنید. با وجود اینکه Open Box با بسیاری از فروشگاه ها و خدمات فیزیکی و مجازی کار می کند، هیچ محدودیتی برای خرید محصول مورد نیاز خود نخواهید داشت.

در صورت خرید کارت هدیه Open Box، می توانید قبوض شرکت هایی مانند Subway، CVS Pharmacy، Burger King، Dollar General، Circle K و حتی شرکت نفتی بریتانیایی شل را پرداخت کنید. اینها مهمترین جنبه های قراردادهای کارت هدیه Open Box هستند.

این گیفت کارت گزینه بسیار مناسبی برای پرداخت آنلاین و خرید آنلاین است. این گیفت کارت می تواند برای نسل جوانی که حساب بانکی یا کارت اعتباری ندارند بسیار مناسب باشد، گیفت کارت Open Box نیز می تواند برای افرادی که قصد خرید مطمئن و مطمئنی دارند مفید باشد.

یکی از مزایا و فرصت‌های پرداخت با کارت هدیه OpenBucks، پرداخت آنلاین بدون ارائه اطلاعات شخصی در وب است. که به طور کامل از حریم خصوصی کاربران پشتیبانی می کند.

این گیفت کارت ها در موجودی های مختلفی ارائه می شوند و شما می توانید هر گیفت کارتی را که متناسب با نیاز خود است خریداری کنید.

برخی از بازی های محبوب با پرداخت OpenBucks پشتیبانی می شوند
Vindictus (جهانی)
Fly For Fun FLYFF (جهانی)
فتح آنلاین (جهانی)
Warframe (جهانی)
MechWarrior Online (جهانی)
قلمرو خدای دیوانه (دنیای من)
و …

از این اعتبارات کارت هدیه می توان به 10، 15، 20، 25، 50 و 100 دلار اشاره کرد. این تنوع اعتبار برای خرید گیفت کارت Open Box عالی است و هر کسی با هر مقدار پولی می تواند یک کارت هدیه داشته باشد و از آن استفاده کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است