// ۲۸ خرداد ۰۱ ، ۱۵:۲۶

ترکیه از هر نظر فرصت های بزرگی دارد. بر اساس آخرین آمار، سالانه بیش از 40 میلیون گردشگر از آنجا بازدید می کنند و وقت خود را سپری می کنند. در واقع، اگر به آینده در نمودار پیشرفت نگاه کنید، خرید خانه در ترکیه بسیار راحت است. سرمایه گذاری و خرید خانه می تواند زمینه ساز اخذ پاسپورت و اقامت در ترکیه باشد.
زندگی و کار با خانواده در این کشور و ترکیه نیاز به سرمایه گذاری عاقلانه دارد. بنابراین لازم است که این امر را به خوبی برنامه ریزی کنید و قبل از تصمیم گیری از راهنمایی های مشاوران حرفه ای آلپاین استفاده کنید. بهترین انتخاب. اگر قصد خرید ویلا در ترکیه را دارید، نمی توانید این فرصت عالی را از دست بدهید و مشاوره های مورد نیاز خود را از همکاران خود یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین خریدهای خانه در این کشور دریافت کنید، می توانید تجربه کنید.
در ترکیه ملک و خانه بخرید و یک زندگی رویایی داشته باشید
بدون شک خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه یکی از بهترین گزینه هاست. خرید خانه در ترکیه با حداقل قیمت 250000 دلار یا بیشتر ممکن است بهترین راه برای خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه باشد. ترکیه با اقتصاد رو به رشد و موقعیت جغرافیایی منحصربفرد خود دارای مزایای گردشگری بسیار خوبی است و مانند بزرگراهی است که خاورمیانه و اروپا را به یکدیگر متصل می کند. با توجه به مزایای خرید یا اجاره خانه در ترکیه، امروزه ایرانیان سهم زیادی از بازار مسکن این شهر را به خود اختصاص داده اند. اگر این کار را انجام دهید، از تمام این مزایا بهره مند خواهید شد.
برای خرید و فروش خانه با قیمت مناسب در ترکیه باید از مشاوران مجرب و متخصصان مجرب یک شرکت معتبر استفاده کنید. شایان ذکر است شرکت هایی که خدمات حقوقی ارائه می دهند، همواره از نظر سابقه کاری دارای سابقه خوبی هستند.ناگفته نماند که به خرید خانه یا آپارتمان در ترکیه که به اسناد ملکی در ترکیه معروف است تاپو می گویند.
اگر قصد خرید خانه در ترکیه را دارید و نیاز به سند رسمی قانونی در مورد مالکیت خانه یا آپارتمان خود دارید، به گواهی شیر آب نیاز دارید. این سند در مناطقی که ساختمان هنوز ساخته نشده است آبی و در مناطقی که ساختمان در حال ساخت است (ویلا، آپارتمان یا ساختمان تجاری) قرمز خواهد بود. اگر به عنوان یک خارجی در ترکیه ملک خریداری کرده اید، می دانید که ثبت اسناد شما بین 1 تا 7 روز طول می کشد.
خرید اقساطی یا اجاره در ترکیه
ترکیه یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورهای جهان است و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد آن را به یکی از بهترین کشورها برای گذراندن و زندگی در تعطیلات تبدیل کرده است. برای کسانی که توانایی پرداخت همزمان املاک ترکیه را ندارند، گزینه اجاره یا خرید اقساطی املاک ترکیه بهترین پیشنهاد است.
با این پیشنهاد، بسیاری از مشتریان ما احتمالاً صاحب خانه با کمترین پرداخت ملک در ترکیه، مالک ملک در ترکیه و مالکیت زمین با پرداخت اقساطی در منزل و تکمیل اقساط خواهند شد. من می تونم این کار را انجام دهم. یکی از مهمترین تجربیاتی که ما هنگام خرید ملک در ترکیه تجربه می کنیم این است که بسیاری از مشتریان نگران این هستند که کاهش ارزش املاک و مستغلات منجر به پس انداز، از دست دادن سرمایه یا از دست دادن ارزش شود. شما بسیار نگران هستید، مطمئناً می توانید بهترین سرمایه گذاری را در ترکیه انجام دهید.
به طور کلی خرید خانه به صورت اقساطی در ترکیه به شما این امکان را می دهد که با سرمایه گذاری اندک خانه مورد نیاز خود را خریداری کنید. تیم مشاوره سرمایه گذاری Alp همیشه دو پیشنهاد را بر اساس تجربه تجربه مشتری ارائه می دهد.به عنوان اولین گام برای خرید خانه یا خانه در ترکیه از یک شرکت ساخت و ساز املاک ترکیه یا پیمانکار موجود است. از طرف دیگر، تلاش دوم برای خرید زمین یا آپارتمان، از وام بانکی برای اقساط استفاده می کند. توجه داشته باشید که اگر شهر بزرگ و گرانی مانند استانبول دارید و مجبور نیستید هزینه ملک خود را بپردازید، می توانید شهرهای کوچک اطراف آن را ببینید. واحدهای شیک و زیبا در شهرهای کوچک تولید و به فروش می رسند که با سرمایه اندکی می توان خرید ...

شهرهای مختلف ترکیه دارای امکانات مناسب برای خریداران مسکن می باشند. او همچنین تابعیت خرید املاک و مستغلات به قیمت حداقل 250000 دلار را دارد. همه اینها همچنین می تواند دلیل هجوم سرمایه گذاران ایرانی به سمت املاک باشد. هزینه خرید خانه یا ویلا در ترکیه یکی از اساسی ترین سوالات در این زمینه است و می توان گفت که هزینه آن به عوامل زیادی بستگی دارد. مهمترین آنها هزینه خرید ملک در ترکیه است. .. ترکیه را می توان به شرح زیر نام برد:
1. منطقه ای که قصد خرید ویلا یا ملک را دارید.
2. اندازه خانه یا ملکی که می خواهید بخرید.
3. زمان خرید خانه یا زمین در ترکیه فرا رسیده است
4. امکانات رفاهی و خدمات ارائه شده توسط آپارتمان یا ویلا
5. امکانات رفاهی اطراف خانه ها و اموال

بر اساس قانون و مقررات جدید حفاظت از لیر ترکیه، خارجی ها برای خرید ملک در ترکیه ملزم به مبادله ارز هستند. طبق قوانین، خارجی هایی که ملک یا زمین می خرند، ملزم به دریافت گواهی خرید فارکس هستند.
بر اساس بخشنامه بانک مرکزی در مورد انتقال سرمایه و مقررات جدید قانون شهروندی ترکیه در سال 2022، اتباع خارجی باید برای خرید ملک، ارز مبادله کنند. اتباع خارجی از طریق بانک به بانک مرکزی ارز می فروشند و اسناد خرید صادره از بانک را طبق دستورالعمل اداره کل املاک مهر (اداره تاپو) به اداره ثبت تحویل می دهند.دفتر املاک. آنها آماده میشوند.
طبق قانون جدید، خارجیانی که در ترکیه ملک یا زمین خریداری می کنند، ملزم به دریافت گواهی خرید فارکس هستند. گواهی خرید فارکس شامل نام، نام، شماره پاسپورت یا شناسه خارجی شما و ارز فارکسی است که قصد خرید ملک را دارید. قراردادهای فروش املاک را می توان مستقیماً به ارز خارجی تنظیم کرد یا به ارز خارجی شاخص کرد.
طبق قوانین، برای انعقاد قرارداد خرید ملک در ترکیه، اگر فروشنده خارجی و خریدار شهروند ترکیه باشد، قیمت ملک باید لیر باشد.
اگر در ترکیه ملکی خریده اید و قبلاً در ترکیه املاک خریده اید تا پول به حساب خریدار واریز کنید، این قانون از شما محافظت نمی کند.

ایرانی ها باید بدانند که می توانند در ترکیه املاک و مستغلات بخرند و اجاره کنند، پس ابتدا آخرین مراحل خرید ملک در ترکیه را توضیح می دهیم. هنگامی که ملک مناسب را پیدا کردید، باید با صاحبخانه در مورد مسائلی مانند روش های پرداخت و زمان بندی قرارداد برای آن ملک به توافق برسید. این به شما این امکان را می دهد که واحد مورد نظر خود را رزرو کنید و به متخصصان ما این امکان را می دهد که یک جدول پرداخت بین خریدار و فروشنده برای انتقال نهایی سند تنظیم کنند.
مشاوران املاک ترکیه نیز این امکان را دارند که با افتتاح حساب به نام مشتری و اخذ شماره مودیان، هزینه آب، برق و ... را به سرعت و به راحتی پرداخت کنند.
خوشبختانه بر اساس قانون جدید املاک ترکیه، قبل از تحویل نهایی سند منتهی به انتقال، نیازی به سؤال از ارتش ترکیه در مورد مکان یا عدم مکان ملک مورد نظر یا رزرو نظامی آن نیست. مدارک ظرف 7 روز پردازش می شود. هر دو طرف باید در دفتر املاک تعیین شده برای انتقال منشور و گواهی حقوق حضور داشته باشند، اما مشاور املاک ممکن است سیستم سرپرستی بزرگسالان را با وکیل عمومی و انتقال اسناد توسط خریدار ارائه دهد. ..سیستم سرپرستی بزرگسالان
به یاد داشته باشید که گواهینامه ترکی Taputapu نام دارد و توسط خریدار درخواست می شود. ما خریداران را تشویق می کنیم که تمام آن قسمت را بخوانند. این گواهی همان گواهی انتقال ایرانی حاوی اطلاعاتی مانند تاریخ است. انتقال مالک، نام، جزئیات این یک ملک غیر قابل انکار است.
تفاوت اجاره و خرید ملک در ترکیه برای مهاجران
قانون جدید ترکیه و مهاجرت بیان می کند که اجاره خانه در ترکیه به شما اجازه اقامت نمی دهد و کسانی که از طریق مهاجرت اقدام می کنند ویزا خود را تمدید نمی کنند و اقامت خود را تمدید می کنند من باید راه دیگری برای این کار پیدا کنم.
هنگام خرید ملک در ترکیه، خریدار ابتدا اجازه اقامت دو ساله دریافت می کند، سپس مدت اقامت را به مدت سه سال تمدید می کند و پنج سال بعد می تواند برای اقامت دائم ترکیه اقدام کند. .. .. این یک دفتر مهاجرت است و باید منتظر بمانید تا ببینید آیا این خانه دائمی خواهد بود یا خیر.
به یاد داشته باشید که خرید ملک به این معنی نیست که شما مقیم دائم ترکیه هستید، فقط خرید ملک در این کشور شما را شهروند ترکیه نمی کند. البته با یک استثنا، در صورت خرید ملک در آلانیا، به خانواده مهاجر (فقط همسر و فرزندان موقت) یک سال تمدید موقت داده می شود.
خرید املاک ترکیه با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت
با توجه به شرایط مساعد ترکیه، اقامت در ترکیه برای ایرانیان بسیار مناسب است.
ترکیه با زیرساخت های مناسب سرمایه گذاری، تمامی منابع لازم از سوی سرمایه گذاران و حمایت دولت، شرایط بسیار خوبی را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم می کند.
1. املاک و مستغلات را بیش از 250000 دلار بخرید تا بتوانید محل اقامت خود را دریافت کنید.
برای این نوع خرید ملک، پس از 3 ماه پاسپورت 100% ترکیه دریافت خواهید کرد.2. برای خرید ملک و گرفتن خانه با کمتر از 250000 دلار:
برای این نوع خرید ملک، 100% اقامت توریست را به مدت یک یا دو سال که امکان تمدید وجود دارد، دریافت خواهید کرد و پس از چهار سال اقامت دائم، پاسپورت دریافت خواهید کرد.
مزایای اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه:
همسران و فرزندان زیر 18 سال می توانند همزمان با متقاضی اصلی برای شهروندی و پاسپورت ترکیه اقدام کنند.
 گذرنامه های ترکیه دسترسی بدون ویزا به بسیاری از کشورها را فراهم می کند.
تصمیم جدید دولت ترکیه برای حمایت از سرمایه گذاران خارجی:
یکی از مشکلاتی که سرمایه گذاران خارجی در املاک ترکیه در سال های اخیر با آن مواجه بوده اند، خرید ملک با قیمتی بالاتر از قیمت واقعی به دلیل عدم اطلاع دقیق از قیمت واقعی است که غیر ممکن است.
برای حمایت از حقوق سرمایه گذاران خارجی، دولت ترکیه اخیرا قانون جدیدی را برای افزایش اعتماد سرمایه گذاران خارجی به بخش املاک و مستغلات تصویب کرده است.
 بر اساس بخشنامه جدید صادر شده توسط وزارت شهرسازی ترکیه، ثبت رسمی و ارزیابی خرید و فروش املاک و مستغلات مربوط به خارجی ها در ترکیه تنها در صورت ارائه گزارش کارشناسی یا قیمت ملک انجام می شود.
اجرای این قانون به خارجی ها اجازه می دهد تا با اطمینان از صحت معاملات برنامه ریزی شده در املاک ترکیه سرمایه گذاری کنند.

نرخ مالیات توزیع در ترکیه 4 درصد قیمت املاک است. قوانین شفاف ترکیه در مورد انتقال اسناد، ایجاب می کند که مالیات ها به طور مساوی بین دو طرف (خریدار و فروشنده) تقسیم شود. روش های پرداخت توافقی نیز موجود است.
در صورت عدم حضور خریدار، هزینه نمایندگی 150 یورو می باشد.
اسکان یا تکمیل هزینه یک آپارتمان جدید است که بسته به ارزش و اندازه آپارتمان از 400 یورو شروع می شود.
قرارداد خرید برق حدود 100 یورو برای تجهیزات جدید و 30 یورو برای تجهیزات قدیمی است.قرارداد آب حدود 60 یورو برای واحد جدید و 30 یورو برای واحد قدیمی. هزینه شورا باید سالانه تا آخرین روز اردیبهشت هر سال پرداخت شود. این حدود 0.1٪ از مقدار واقعی TAPU است.
می توانید هزینه نگهداری آپارتمان را به صورت سالانه یا ماهانه پرداخت کنید. این حدود 40-70 یورو در ماه برای یک آپارتمان نوساز است.
قیمت های فوق صرفا جهت مرجع می باشد و شما می توانید در هنگام خرید ملک هزینه را افزایش یا کاهش دهید.

با خرید خانه در ترکیه بمانید
ایرانیانی که در حال حاضر با پاسپورت ایرانی خود به ترکیه سفر می کنند فقط می توانند 90 روز در ترکیه بمانند. این معمولا برای گشت و گذار و سفرهای کاری کافی است، اما هر کسی که قصد دارد به دلایلی بیش از 90 روز در ترکیه بماند باید کارت داشته باشد. برای دریافت. به نام کارت اقامت ترکیه از دفتر مهاجرت که یکی از شرایط اقامت ترکیه می باشد. این یکی از شرایط معمول برای سفر به ترکیه است.
علاوه بر این شرط، دولت ترکیه در سال 2013 تصمیم گرفت برای افرادی که اقدام به خرید املاک و مستغلات می کنند، اجازه اقامت یک ساله صادر کند تا سایر کشورها را به سرمایه گذاری در آن کشور تشویق کند. البته این مدت پس از آن در سال 2017 به دو سال افزایش یافت. در حال حاضر کسانی که در ترکیه خانه خریداری می کنند می توانند مسکن موقت و سالانه خود را تمدید کنند.

چگونه با وام بانکی در شهرهای مختلف ترکیه خانه بخرم؟

ابتدا به عنوان متقاضی وام ملکی باید درخواست خود را به بانک مربوطه ارائه دهید. پس از بررسی درخواست و تایید اسناد ملک، بانک مربوطه با شما قرارداد می بندد و در نهایت به فروشنده وام پرداخت می کند. متأسفانه بانک های ترکیه به ایرانی ها و کسانی که پاسپورت دارند وام نمی دهند.لازم به ذکر است که برخی از بانک های این کشور برای ایرانیان حساب دارند اما به ایرانی ها وام نمی دهند و خدمات محدودی ارائه می دهند. برای خرید ملک با وام بانکی در ترکیه به خصوص استانبول باید در این کشور کار پیدا کنید. بهترین و رایج ترین راه برای یافتن کار در استانبول این است که شرکت خود را ثبت کنید و صورت های مالی خود را به بانک خود ارسال کنید. در صورت کار می توانید از وام مسکن نیز بهره مند شوید. البته راه های دیگری نیز برای خرید خانه در ترکیه بدون وام بانکی وجود دارد. یکی خرید خانه در حال ساخت است. در این صورت ابتدا باید 20 تا 30 درصد هزینه خانه در حال ساخت را پرداخت کنید. سپس مابقی هزینه ها طبق برنامه زمانی توافق شده به صورت اقساطی پرداخت می شود. مزیت این روش این است که مانند وام بانکی نیازی به پرداخت سود ندارید. راه دیگر خرید خانه در شهرهای مختلف ترکیه، خرید از پروژه آماده تحویل است. هزینه این پروژه ها برای حداقل یک سال و حداکثر پنج سال پرداخت می شود و پس از آن سند خانه ایجاد می شود. به نام مشتری لازم به ذکر است که وام بانکی برای خرید مسکن تا سقف 75 درصد ارزش دارایی های متقاضی را با بازپرداخت تا 10 سال پرداخت می کند.
..
خرید ملک در استانبول
اگر قصد خرید خانه در یکی از کشورهای زیبای ترکیه را دارید، گران ترین و معروف ترین شهر ترکیه استانبول است که سال هاست به دلیل قیمت بالای خود یکی از گران ترین شهرهای جهان بوده است. دانستن در لیست 94 شهر در شهرهای راهنمای املاک جهان قرار دارد و در رتبه 39 قرار دارد.
اکثر املاک و مستغلات در این کشور دارای زیرساخت های عالی مانند استخر، سونا، سالن های ورزشی، رستوران ها، کافی شاپ ها، سالن های آرایشی و بهداشتی، سالن های بانوان هستند، بنابراین شما می توانید خانه خود را در املاک و مستغلات، به ویژه در شهرهای مختلف ترکیه بسازید. زمان خوبی برای خرید ..هیچ مشکل قانونی برای ساخت خانه وجود ندارد. این بدان معنی است که اکثر این خواص خوب هستند، اما برخی از خواص ممکن است خوب باشند. یکی از دلایلی که استانبول مکان خوبی برای سرمایه گذاری در خرید خانه است این است که تورم پایین، قابل پیش بینی و تقریبا ثابت است. بنابراین، اگر قصد سرمایه گذاری در استانبول را دارید، بهتر است خانه بخرید.

با مراجعه به آدرس سایت ترامند, اطلاعات بیشتری درمورد خرید ملک در ترکیه به دست آورید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۴

  1. اتاق فرار شیراز | ۰۲ تیر ۰۱ ، ۰۰:۱۷ | لینک
    اتاق فرار شیراز
  2. takasiplay.com | ۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۱:۰۵ | لینک
    Thanks for finally talking about >خرید ملک در ترکیه :: سیب های کال
  3. ریپورتاژ آگهی | ۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۸:۰۲ | لینک
    خرید رپورتاژ اگهی
  4. سرور مجازی | ۰۴ تیر ۰۱ ، ۱۹:۳۳ | لینک
    سرور مجازی یا vps که مخفف عبارت virtual private server به معنای یک کامپیوتر مجازی در
    دیتاسنتر است که 24 ساعت روشن
    و دارای اینترنت پرسرعت است.