// ۳۰ مرداد ۰۱ ، ۱۶:۴۴

ترکیه مرکز جهانی جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی است، به ویژه به دلیل فرصت های سرمایه گذاری زیادی که در بخش های مختلف املاک، صنعتی، تجاری، کشاورزی و غیره ارائه می دهد. بر اساس آنچه در سال های اخیر شاهد رونق و توسعه بخش های املاک و مستغلات بودیم، آن سال ها را می توان عصر طلایی در دنیای املاک ترکیه نامید، به خصوص که قیمت املاک به طور بی سابقه ای افزایش یافته است. تعداد املاک فروخته شده به رکورد رسید و نرخ بالایی در خرید و فروش املاک توسط سرمایه گذاران خارجی ثبت شد.

به عنوان مثال یکی از شهرهای ترکیه، استانبول که بیشترین خرید ملک را در این شهر دارد، به دلیل اینکه هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است و صنعت گردشگری در این شهر به شدت سودآور است، بسیار سودآور است. بنابراین حتی افرادی که به استانبول سفر کرده اند به فکر خرید ملک در استانبول هستند.

برای خرید ملک در ترکیه شرایط متعددی وجود دارد که با رعایت و رعایت آنها می توانید اقامت و در نهایت تابعیت ترکیه را دریافت کنید. لطفا توجه داشته باشید که این فرآیند یک فرآیند سریع و آسان نیست. برای خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت موقت یا دائم ترکیه به دو چیز سرمایه و صبر نیاز است.

خرید ملک در ترکیه مورد توجه بسیاری از خارجی ها است و کسانی که قصد خرید ملک را دارند باید ریسک هایی را که می تواند بر سرمایه آنها تاثیر بگذارد را بررسی کنند.
خطرات ناشی از بحث مصادره اموال و امنیت سرمایه صرف شده برای خرید ملک در ترکیه بسیار قابل توجه است. زیرا برخی از دولت ها اموال را از خریداران خارجی مصادره می کنند و یا با اعمال سیاست های محدودکننده از توسعه و رشد اموال خریداری شده جلوگیری می کنند و خسارت مالی به بار می آورند.

در تبلیغات ماهواره ای و یا در آگهی ها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی می بینید که این خبر را منتشر می کنند، خرید ملک ارزان در ترکیه! این دروغ نیست، شما می توانید ملکی را با قیمت خوب و ارزان در ترکیه خریداری کنید.خرید خانه در این کشور بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کشورهای اروپایی است، اما نکته اینجاست که برخی افراد فقط قول خرید خانه ارزان در ترکیه را می دهند. قیمت خانه در ترکیه با نظارت و هنگام خرید ملک مورد نظر با توجه به امکانات و شرایط آن تعیین می شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است