// ۲۸ شهریور ۰۱ ، ۱۳:۲۵

سئو (SEO) یا بهینه‌سازی موتور جستجو، مجموعه فعالیت‌هایی است که ما در طراحی و کدنویسی وب‌سایت، توسعه استراتژی محتوا، ایجاد محتوا و لینک‌سازی خارجی انجام می‌دهیم تا موقعیت بهتری در نتایج جستجوی Google کسب کنیم و بازدید بیشتری از وب‌سایت نویسنده داشته باشیم.

رتبه بندی بهتر صفحات وب سایت کسب و کار در نتایج جستجوی گوگل منجر به افزایش ترافیک وب سایت و افزایش آگاهی از برند می شود و در نتیجه منجر به افزایش فروش و افزایش فروش می شود. از طرف دیگر، اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل نمایش داده نشود، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. که ما در آکادمی فرصت در دوره آموزش مقدماتی سئو به صورت مفصل در این باره پرداخته ایم.

بسته به نحوه استفاده از کلمات کلیدی رقابتی در بهینه سازی، سئو ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد تا به نتیجه برسد. در حالی که نتایج بهینه سازی جستجو ممکن است به زودی قابل مشاهده نباشد، مزایای سئو در دراز مدت بهبود رتبه وب سایت و افزایش ترافیک است.

ما می توانیم عملیات سایت سئو را به سه روش مختلف انجام دهیم:
کلاه سیاه سئو یا اقدام مجرمانه
کلاه خاکستری سئو یا عملیات سالم با تخلفات اندک
عملیات کلاه سفید سئو کاملا قانونی است

سئو نیز یک کمپین تبلیغاتی نیست که به عنوان یک پروژه با بودجه مشخص و در بازه زمانی مشخص اجرا شود.
مثل اینکه مجموعه ای از تکنیک ها و اصول فنی نیست. بلکه نگرش به محیط آنلاین و تولید محتوا و شکل دیگری از وجود در فضای مجازی است.

یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود رتبه سئو تولید محتوای منحصر به فرد و مهم است. هرچه محتوای با کیفیت تری تولید کنید، موتورهای جستجو برای سایت شما ارزش بیشتری قائل می شوند و متوجه می شوند که سایت شما مفید است.هدف نهایی سئو و SEO ایجاد یک وب سایت با نام دامنه قوی، طراحی زیبا و بی عیب و نقص است که تجربه کاربری عالی ایجاد کند و از طریق جستجو به راحتی پیدا شود.

موتورهای جستجو، از جمله گوگل، معیارهای مختلفی برای اندازه گیری دامنه قوی وب سایت دارند، از جمله: بک لینک های با کیفیت بالا، روش های یادگیری ماشینی برای بهینه سازی صفحات داخلی و محتوای یک وب سایت. فراموش نکنید که ساختن یک برند مستحکم نیازمند تلاش، صبر، تعهد و تضمین کیفیت است. 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است