// ۰۱ شهریور ۰۱ ، ۱۷:۳۶

قوانین جدید اخذ اقامت ترکیه به ویژه اقامت سرمایه گذاری ترکیه آرزوی بسیاری از شهروندان ایرانی را برای اقامت در این کشور برآورده کرده است. فرهنگ مشترک، مجاورت و سطح زندگی در این کشور در سال های اخیر باعث شده بسیاری از ایرانیان در ترکیه زندگی کنند.

طبق مقررات قبلی یک سرمایه گذار برای اخذ اقامت ترکیه باید 1 تا 3 میلیون دلار در ترکیه به روش های مختلف سرمایه گذاری می کرد. با این حال، مقررات جدید برای سال 2019 این مبلغ را بین 250000 تا 500000 دلار کاهش داده است. سرمایه گذاران می توانند با سرمایه گذاری در ترکیه تابعیت ترکیه را برای خود و خانواده خود دریافت کنند.

راه های زیادی برای سرمایه گذاری در ترکیه وجود دارد. اما یکی از ساده ترین و کم دردسرترین راه ها برای گرفتن خانه در این کشور خرید ملک است. ترکیه برای گسترش املاک و مستغلات در این کشور املاکی به ارزش بیش از 250 هزار دلار خریداری کرده و در اسرع وقت تابعیت این کشور را دریافت می کند تا افراد مختلف بتوانند در ترکیه سرمایه گذاری کنند.
از درآمد سرمایه گذاری املاک می توانید در سرمایه گذاری ها و خرید سایر سهام شرکت کنید.

اگر ملکی با ارزش 250 دلار یا بیشتر خریداری کنید، درخواست شما به خدمات کاداستر ترکیه ارسال می شود. پس از ارسال درخواست شما، گزارش سرمایه گذاری شما را بررسی و ارزیابی می کنند و اسناد واگذاری زمین را بررسی می کنند. دفتر مدیریت زمین اسناد شهروندی را ظرف 3-7 روز تأیید می کند. برای اولین قدم باید به ترکیه سفر کنید. پس از انتخاب ملک مورد نظر، خرید این ملک در ترکیه و انتقال مدارک به نام خود یعنی انتقال 6 دانگ به نام خود یا فامیلی می توانید درخواست بازدید نمایید. اخذ اقامت ترکیه در اداره مهاجرت ترکیه مصاحبه حضوری اخذ اقامت ترکیه به مدت 1 سال بعد از مصاحبه بدون حداقل سرمایه گذاری در ترکیه.یکی از بزرگترین دلایل علاقه خارجی ها به خرید ملک در ترکیه، طیف گسترده ای از آپارتمان ها و ویلاهای لوکس، مناسب، جدید، بدون برنامه، بازسازی شده و گزینه های فروش مجدد است. از خانه های لوکس با منظره اقیانوس گرفته تا آپارتمان های ساده و ارزان، گزینه های زیادی برای خریداران وجود دارد.

قیمت املاک و مستغلات در ترکیه به ویژه در شهرهای بزرگ این کشور همچنان در حال افزایش است، بنابراین سرمایه گذاری در املاک و مستغلات نه تنها بازده بالایی را به همراه دارد، بلکه فرصت هایی را برای اقامت طولانی مدت و شهروندی در ترکیه فراهم می کند. برای خارجی ها؛ همچنین یکی از مهم ترین ترفند های خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه ، امکان اخذ پاسپورت ترکیه است. در نتیجه، بسیاری از مهاجرانی که به دنبال خانه دوم هستند، ترکیه را گزینه ایده آلی می دانند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است