// ۲۵ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۴۱

شهروندان استان البرز در صورت مشاهده مشکلات فنی در یخچال خود می توانند با مرکز تعمیر یخچال سیلور هاووس در کرج تماس بگیرند و از انواع خدمات تخصصی در زمینه سرویس، تعمیر و تعویض قطعات یخچال و فریزر های سیلور هاووس استفاده کنند.

این مجموعه همواره در راستای جلب رضایت خاطر مشتریان و کاربران یخچال های سیلور هاووس کوشا بوده است. افتخار پرسنل این مجموعه استفاده از کارشناسان و تکنسین های متخصص در حوزه تعمیر برند سیلور هاووس در کرج است.

مرکز تعمیر یخچال فریجستار در کرج آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیر انواع مدل های یخچال فریجستار به همشهریان عزیز در شهر کرج می باشد. تکنسین های آموزش دیده این مرکز با استفاده از ابزار های تخصصی و پیشرفته برای تعمیر یخچال های فریجستار در محل مورد نظر شما حاضر خواهند شد و در صورت نیاز به تعویض قطعه، از لوازم یدکی و قطعات اصلی برای جایگزین کردن قطعه معیوب استفاده خواهند کرد.

با توجه به محبوبیت برند هاردستون، نیاز به تعمیر یخچال هاردستون در کرج برای کاربران این دستگاه وجود دارد. یخچال های هاردستون مجهز به صفحه لمسی و آبسرد کن هستند. سیستم هشدار قفل کودک و باز ماندن درب یخچال نیز از دیگر خصوصیات این یخچال است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است