// ۰۳ شهریور ۹۹ ، ۲۱:۰۹

مشاوره آنلاین شرایطی را فراهم آورده که بتوانید به آسانی از خدمات مشاور و روانشناسی بهره ببرید. سعی کنید. مشاوره آنلاین را از متخصص و دکتر روانشناس دریافت کنید چراکه مشاوره و رواندرمانی به طور کل از اهمیت بسزایی برخوردار است و یکی از موارد جدی در سلامت شما به حساب می آید. در این مقاله سعی شده با اطلاعاتی که ارائه می شود شما را با مشاوره آنلاین بیشتر آشنا کنیم و فرایند تصمیم گیری در این رابطه را برای شما هموار سازیم.

مشاوره آنلاین بوسیله دکتر روانشناس انجام می شود

گرچه مشاوره روانشناسی آنلاین متقاضی زیادی پیدا کرده اما دقت کنید که قبل از دریافت مشاوره خوب جستجو کرده و با مطالعه مطالب و سایت روانشناس تصمیم درست و منطقی بگیرید. در کل مشاوره روانشناسی آنلاین در شرایطی که رفت و آمد به مراکز مشاوره دشوار است گزینه درمانی مفیدی خواهد بود.

در چند سال گذشته و بخصوص این اواخر نیاز افراد و خانواده ها به مشاوره آنلاین بیشتر شده بنابراین روانشناسان و مشاوران از طریق سایت های خود اقدام به ارائه این خدمات کرده اند. برای انتخاب مشاوره به تحصیلات، تجربه و تخصص مشاور نیز دقت کنید. علاوه بر این یک متخصص روانشناسی باید از مراکز مربوط دارای مجوز باشد چراکه مجوز می تواند نشان دهنده تعهد و پایبندی به اصول است.

کدام خصوصیات مشاوره آنلاین آن را متمایز می کند؟

در عصر حاضر شاید مشکل ترافیک و شلوغی خیابان ها کم شده باشد اما محدودیت های کرونایی و فاصله گذاری اجتماعی رفتن به مرکز مشاوره را کمی دشوارتر کرده است. همچنین دریافت مشاوره آنلاین باعث حذف هزینه رفت و آمد نیز می شود. مراجعه و انتخاب روانشناس به خودی خود می تواند مهم باشد و مشاوره آنلاینبواسطه وب سایت های روانشناسان می تواند گزینه های زیادی برای انتخاب پیش روی شما بگذارد.

در مشاوره آنلاین به دلیل خصوصیت ذاتی خود و اینکه فرد در محل امن و آشنای خود اقدام به گفتگو با مشاور می کند می تواند راحت تر باشد و فرد احساسات خود را به راحتی بیان می کند. این امر یک خصوصیت مثبت برای مشاوره آنلاین روانشاسی به حساب می آید. افرای که ترجیح می دهند ناشناس باشند و یا به علت کمرویی مشاوره حضوری را ترجیح نمی دهند می توانند از مشاوره آنلاین بهره مند شوند. اگر شما در منزل کودک کوچک داشته باشید مشاوره آنلاین این امکان را به شما می دهد که نگران مراقب جایگزین برای آنها نباشید.

مشاوره آنلاین روانشناسی

مشکلات مختلف خود را با مشاور آنلاین درمیان بگذارید

با استفاده از مشاوره آنلاین و پیام رسان های صوتی و تصویری مورد استفاده در آن می توانید مشکلات مختلف خود را با مشاور درمیان بگذارید. درمان افسردگی آنلاین، درمان وسواس و سایر رواندرمانی ها در مشاوره آنلاین امکان پذیر هستند و پژوهش های اخیر اثربخش بودن مشاوره و روانشناسی آنلاین را نشان داده است.

بسیاری اوقات افرادی که مایل به حضور در مراکز مشاوره روانشناسی نبودند بعد از دریافت مشاوره آنلاین نسبت به روانشناسی دیدگاهی جدید اتخاذ کردند و در بسیاری موارد به مرکز مشاوره نیز مراجعه کرده اند. این طور می توان نتیجه گیری کرد که انواع مشاوره از قبیل مشاوره خانواده آنلاین یا مشاوره ازدواج را می توان به شیوه آنلاین دریافت کرد و همچنین برای درمان اختلالات نیز از مشاوره روانشناسی آنلاین بهره برد.

گاهی اوقات مشاوره آنلاین بهترین انتخاب خواهد بود

با مشاوره آنلاین می توانید به سرعت و در حداقل زمان ممکن با مشاور خود ارتباط برقرار کنید هر فردی در زندگی ممکن است با شرایط بسیار دشوار خود مواجه شود نیاز داشته باشد که به سرعت با مشاور خود صحبت کند. این شرایط می تواند ناراحتی های عاطفی، هیجانی، خانوادگی و یا آسیب، آزارو یا حتی تروما باشد. علاوه بر این مسافت های طولانی یا ناتوانی حرکتی می توانند انگیزه ای برای دریافت مشاوره آنلاین به حساب آیند. در روانشناسی آنلاین نیز مشاور با تکنیک ها و رویکردهای موثر درمانی به حل مسائل و مشکلات شما می پردازد.

در مشاوره آنلاین نیز رعایت اصولی الزامی است

مشاوران و روانشناسانی که بوسیله مشاوره آنلاین به حل مشکلات می پردازند نیز از اصول اخلاقی مثل حفظ حریم خصوصی، رازداری، احترام به مراجع و رعایت حقوق او پیروی می کنند. ایجاد و حفظ یک رابطه درمانی مبتنی بر اعتماد از اولویت های اصلی یک روانشناس است.

مشاوره آنلاین مفید است

با کمک گرفتن از مشاور آنلاین مشکلات خود را حل کنید

برای داشتن یک زندگی سالم لازم است که از مشاوره و روانشناسی استفاده کنید و مهم ان است که از این فرصت کوتاه زندگی برای کسب موفقیت بهره ببرید. مشاوره آنلاین یا حضوری یک هدف دارند و آن بازگرداندن سلامت به شما می باشد.

بنابراین اگر مراجعه و حضور در مرکز مشاوره برای شما دشوار باشد بهتر است که از مشاوره آنلاین استفاده کنید و اجازه ندهید که مشکلات شما مزمن شوند. بهترین زمان برای درمان و مشاوره گرفتن قبل از شدت یافتن مشکلات است.

برنامه درمانی که در مشاوره آنلاین پیگیری می شود مثل مشاوره حضوری است و چنانچه مشاور ضرورتی ببیند می تواند جلسات را به صورت هفتگی یا با فاصله های کمتر و یا بیشتر برگذار کند. هرچقدر مشکلات شدیدتر یا ریشه دار تر باشند به دوره درمانی بیشتری نیاز خواهید داشت. ااما روند بهبودی را معمولا افراد از همان جلسات اول تجربه می کنند.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است