// ۰۵ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۰۹
چگونه عناوین جذاب انتخاب کنیم تا باعث جذب بازدید کنندگان گردد؟

نحوه نوشتن عنوانی که بتواند خوانندگان را به خود جذب می کند ، اغلب بزرگترین چالش در نوشتن مقالات اینترنتی است. این عنوان  ضمن این که بایستی توجه مخاطب را جلب کند، بسیار مهم است که آن چیزی را به مخاطب تحویل دهد که وعده داده است.

چرا عناوین جذاب جذابیت ایجاد می کنند

مهم است که از عناوین گوگل و رسانه های اجتماعی برای عنوان استفاده کنید به طوری که نه تنها خوانندگان را به خود جلب کند بلکه در وهله اول مخاطبان خواننده آینده به نظر می رسد. عنوانی که غنی از کلمات کلیدی باشد باعث فریاد زدن به گوگل خواهد شد بنابراین قرار گرفتن در لیست جستجو از سودمندترین مزایا و منافع آن خواهد بود. در واقع ، از آنجا که عنوان یکی از مهمترین پارامترهای سئو است که  گوگل به واسطه آن نتایج را ارائه می دهد ، باید حاوی مهمترین کلمات کلیدی صفحه هدف باشد. هنگام ایجاد عنوان اضافه کردن یا کاستن تعداد کمی کلمه ممکن است باعث تفاوت چشمگیری در تعداد کلیک آن عنوان گردد. یک اصطلاحنامه و فرهنگ لغت خوب می تواند بهترین دوستان نویسندگان در جستجوی اصلی ترین گزینه ها برای انتخاب کلمات به منظور تقویت کلمات کلیدی برای ایجاد یک عنوان جذاب است.

 

در همه نوشته ها - چه وبلاگ و چه خبر رسمی -  مهم ترین جنبه ی اساسی که باید در نظر داشت مخاطبان آن نوشته هستند. بیشتر نویسندگان در ذهن  خودمخاطب خاصی را در نظر دارند و قبلاً برای آن طرز فکر می نویسند ، اما پیگیری ها باید اتفاق بیفتد. آیا می نویسید و بارگذاری می کنید ، سپس آن را فراموش می کنید ، یا تعداد کلیک های خود را دنبال می کنید تا ببینید تیر شما به هدف خورده یا نه؟ دانستن اینکه چه چیزی موفقیت آمیز است ، به نویسندگان کمک می کند تا به بزرگترین اهداف ممکن خود برسند ، و آیا این چیزی نیست که هر نویسنده به دنبال آن است؟ اگر کسی در حال شنیدن پیام شما نباشد،پس شما در حال برقراری ارتباط با چه کسی هستید؟

 

در نظر گرفتن مخاطبان برای محتوای یک عنوان جذاب نیز مهم و حیاتی هستند. چقدر مشاجره باید درج شود؟ آیا مخاطب مد روز است یا محافظه کار؟ آیا آنها با استفاده از نام های مشهور و یا موضوعات داغ سیاسی هیجان زده می شوند، یا این امر باعث پس زدن مخاطب می شود؟ طوفان مغزی ، هر چند که اغلب به عنوان یک تکنیک گروهی شناخته می شود، می تواند توسط نویسنده انفرادی نیز انجام گیرد. با کنار گذاشتن تعداد عنوان های بالقوه و گزینه های کلمه ممکن ، جذابترین گزینه بعد از همه جمع شدن در اختیار شما قرار می گیرد. اغلب بهترین انتخاب به ترکیبی از گزینه های مختلف منتهی می شود.

 

نحوه نوشتن عنوان برای مقالات آموزنده یا خبری

نوع عنوان تهیه شده برای مقالات با میزان تشریفات کالا متفاوت است. هنگامی که اخبار یا اطلاعاتی منتقل می شود ، بهتر است با سبکی متعارف همراه باشید. این زمان استفاده از کلیشه ها نیست؛ وقت آن است که بدون توهین و شکستن حریم ها، چیزی غیر عادی بنویسیم. این عنوان برای عنوان مهم است که بیان کند که این اطلاعات مفید و مبتنی بر دانش کاملی از موضوع خواهد بود. اگر شخصی که عناوین را اسکن می کند متوقف شود و بگوید ، "هوم ، این با بقیه فرق دارد" ، آنها گرفتار شده اند. اگر توضیحات زیر عنوان ، محتویات را در کلمات کم ممکن - قابل توجه - توضیح دهد ، احتمالاً روی مقاله کلیک می کنند.

 

دریافت خلاق عناوین جذاب وبلاگ جذاب

چگونه یک عنوان وبلاگ با یک عنوان رسمی تر متفاوت است؟ اینجاست که وبلاگ نویس از آن لذت می برد. ماهیت کمتر رسمی و بسیار غیر رسمی وبلاگ ها به نویسنده اجازه می دهد تا با این عنوان آزادتر عمل کنند. اگر طنز سبک وبلاگ است ، عناوین طنز خوانندگان را به خود جلب می کنند ، زیرا بیشتر افراد دوست دارند سرگرم شوند. از طرف دیگر ، اگر وبلاگ بحث جدی در مورد وقایع جهانی باشد ، ممکن است طنز برای ارائه حقایق سخت موضع بگیرد. این اولویت واقعی باید در عنوان منعکس شود. برای آن دسته از وبلاگ نویسان رویداد فعلی که دارای خم شدن طنزآمیز تر هستند ، این موضوع در عنوان نیز منعکس می شود. خط پایین - وبلاگ نویسان برای جلب توجه در یک مکان رقابتی که ممکن است شخصیت اصلی باشد ، در تلاشند. عنوان باید این شخصیت را منعکس کند تا از موضع ایستادگی کند.

 

نوشتن یک عنوان خوب به عملی شدن این چند دستورالعمل می رسد. استفاده دقیق از کلمات کلیدی مهم با کار در این کارگاه آسانتر می شود. ایجاد عناوین جذاب قابل توجه به انتخاب کلمات برجسته منجر می شود تا با آن کلمات کلیدی همراه شوید. از این گذشته ، همه از همان کلمات کلیدی استفاده می کنند ، اما کار نویسنده موفق در یافتن چند توصیف کننده اضافی است که نشان دهنده اصالت ، خلاقیت است و یک مشت را در محدودیت های دقیق بسته بندی می کند. به عنوان مثال ، اگر کلمات کلیدی در حال یافتن شغل هستند ، توصیف کنندگان طوفان مغزی برای "یافتن" یا "شغل" در جایی است که اصالت و خلاقیت در آن بازی می شود. گزینه های نتیجه گیری می تواند عبارتند از: پیدا کردن شغل فوق العاده ، پیدا کردن شغلی که شما را پیدا می کند ، پیدا کردن شغلی که باعث می شود مامان اکستاتیک شود ، پیدا کردن شغل در سه مرحله آسان ، پیدا کردن شغل با استفاده از Pinterest و غیره. همه مبتنی بر کلمات کلیدی هستند اما موضوع خاص مقاله همراه را اضافه می کنند.

 

در کل ، نوشتن یک عنوان جذاب باید اولویت باشد نه یک پس از آن. این بهترین فرصت را فراهم می کند - در دنیای رقابتی امروز از محتوا - مورد توجه مخاطبان برای کلمات واقعاً مهم پیروی از عنوان جذاب.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است