// ۰۵ بهمن ۹۸ ، ۱۲:۰۷
چگونه در کوتاهترین زمان بازدید وبلاگ خود را افزایش دهیم؟

بعضی اوقات می خواهیم کالای جدیدی را در سایت خود تبلیغ کنیم یا پیامی را تحویل دهیم که به زودی دیگر کارایی نداشته و به اصطلاح منقضی خواهد شد. در این شرایط ، ممکن است نیاز به روشی داشته باشید که در مدت کوتاهی بتوانید ترافیک سایت خود را هدایت کنید. به عنوان مثال ، در چنین مواردی، سئو نمی تواند یک روش مناسب و راهگشا برای ترافیک باشد، زیرا موتورهای جستجوگر وقت خود را برای فهرست بندی، رتبه بندی و نمایش نتایج سایت ها و صفحات جدید می گیرند. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در کوتاهترین زمان برای وبلاگ خود بیشترین ترافیک را  دریافت کنید ، این مراحل را دنبال کنید.

 

استفاده از پلتفرم‌های کشف محتوا

استفاده از پلتفرمهای های کشف محتوا مانند Outbrain می تواند روشی مؤثر برای دستیابی به ترافیک هدفمند فراهم کند. از طریق ایجاد و توزیع محتوای با کیفیت ، سایت شما می تواند در مدت زمانی کوتاه نتایج را مشاهده کند. گوگل روی پاداش دادن به محتوای با کیفیت و مجازات سایت هایی که از روش‌های غیرمتعارف استفاده می کنند متمرکز شده است. چالش دشوار پیش روی شرکت‌ها یادگیری نحوه تولید محتوای با کیفیت و ارتباط آن با مخاطبان مناسب است. استفاده از محتویاتی که با پرداخت هزینه تولید شده و پلتفرم های PPC (پرداخت به ازای کلیک) به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان اصلی خود را هدف قرار دهید تا محتوای خود را در معرض دید قرار دهید. اگر می خواهید نحوه دریافت ترافیک وبلاگ را بیاموزید ، پلتفرم های کشف محتوا یک گزینه مناسب و متناسب با بودجه را ارائه می دهند.

 

استفاده از رسانه های اجتماعی ارگانیک و حمایت شده برای ترافیک

برای شرکت هایی که به دنبال راه هایی برای دسترسی بیشتر به وبلاگ هستند ، قدرت رسانه های اجتماعی بسیار مهم است. استفاده از رسانه های ارگانیک و نقش اسپانسری رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر فرصتی منحصر به فرد برای ارتباط با مخاطبان خود فراهم می کند. از حساب رسانه شخصی خود استفاده کنید تا در مورد وبلاگ خود اظهار نظر کنید که وبلاگ خود را راه اندازی کرده اید. اگر یک وبلاگ تجاری ایجاد کرده اید ، حساب های رسانه های اجتماعی را برای تجارت تنظیم کنید و وبلاگ خود را در این کانال ها به بازار عرضه کنید. گزینه های رسانه های اجتماعی اسپانسری به شما امکان می دهد بر اساس جمعیتی که انجام می دهید ، ترافیک را هدف بگیرید. برای نیازهای کوتاه مدت بازاریابی ، پیامهای حمایت شده می توانند طی چند هفته میزان ترافیک وبلاگ را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

 

با سایر شرکت ها و افراد همفکر در رسانه های اجتماعی ارتباط برقرار کنید. آنها را تشویق کنید تا پست های وبلاگ اخیر شما را به اشتراک بگذارند. از اشتراک شخصی خود برای به اشتراک گذاشتن پست وبلاگ خود استفاده کنید ، و از دوستان خود بخواهید که آن را با دنبال کنندگانشان بخوانند و به اشتراک بگذارند. این به هر پست وبلاگ کمک می کند تا در معرض دید بیشتری قرار گیرد و تعامل رسانه های اجتماعی را ترغیب کند. اگر می خواهید نحوه بازدید بیشتر از وبلاگ خود را یاد بگیرید ، با استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود وقت صرف کنید. برای بسیاری از وبلاگ نویسان ، رسانه های اجتماعی بزرگترین منبع دریافت ترافیک و بازدید کننده است به ویژه در ماه های اولیه پس از راه اندازی ، هنگامی که سئو عامل محرک کمتری است

 

ایجاد یک پست وایرال در وبلاگ خود

همه ما پست رسانه ای اجتماعی دیده ایم که وایرال و به اصطلاح ویروسی می شود. پست وایرال به پستی گفته می شود که به سرعت منتشر می شود و به اشتراک گذاشته می شود. اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه ترافیک وبلاگ بیشتری کسب کنید ، وقت خود را صرف ایجاد یک فیلم جذاب یا اینفوگرافیک جذاب کنید که توجه زیادی را به شما جلب کند. گرفتن چیزی برای وایرال شدن نیاز به تفکر خلاق و مناسبات مناسب رسانه های اجتماعی دارد. افرادی را پیدا کنید که تعداد زیادی دنبال کننده در صنعت شما دارند و از آنها بخواهید پست جدید اینفوگرافیک ، ویدئویی یا وبلاگ خود را تبلیغ کنند. برای تشویق آنها برای به اشتراک گذاشتن پست خود ، باید در وبلاگ های آنها مشترک شوید و پست های آنها را نیز به اشتراک بگذارید. ایجاد ارتباطات آنلاین با این روش مسیری طولانی را طی خواهد کرد تا تأثیرگذار بتوانند به شما اعتماد کافی داشته باشند تا بتوانند در سایت خود بازاریابی کنید.

 

الگوهای رفتاری یکی دیگر از راههای آسان برای جابجایی بیشتر به وبلاگ شما است. ایجاد یک یادداشت برداری به سادگی انجام می شود ، زیرا به سادگی باید حس شوخ طبعی داشته باشید و مخاطبان مناسب را هدف قرار دهید. از فتوشاپ برای کمک به شما در ایجاد الگوهای رفتاری ، بارگذاری آنها در وبلاگ و حساب رسانه های اجتماعی خود و تماشای افراد به اشتراک گذاری مطالب استفاده کنید. یک مورد که ما در مورد مخاطبان آنلاین می دانیم این است که آنها عاشق سرگرمی هستند. شروع به ایجاد یادداشت های خنده دار کنید ، زیرا افراد هیجان زده شده و منتظر می مانند که در آینده چه یادداشتهایی ایجاد می کنید.

 

در مکالمات مشارکت داشته باشید

روزانه مدتی را صرف بازدید از وبلاگ های دیگر کنید. نظرات را در وبلاگهای خود بگذارید و در فیدهای آنها مشترک شوید. درگیر بحث و گفتگو با سایر صاحبان وبلاگ ها و خوانندگان شوید. اگر نظر معنی داری داشته باشید ، افراد مورد علاقه و شیفتگی قرار می گیرند و روی وبلاگ شما کلیک می کنند. مهم نیست که بلاگهای دیگر را با پیوندهایی به وبلاگ خود وارد نکنید ، زیرا می تواند افراد را مجبور کند شما را از نظرات وبلاگ خود باز دارند. چندین صاحب وبلاگ در مهمانی های پیوند هفتگی شرکت می کنند. اگر می خواهید بیشتر به وبلاگ خود مراجعه کنید ، مهمانی های لینک هفتگی یک راه حل عالی هستند. می توانید چندین تأثیرگذار وبلاگ جدید را ملاقات کنید و از این فرصت استفاده کنید که پیوندها را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. ایجاد لینک قابل اعتماد یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن موتورهای جستجوگر شما دارای وب سایت ارزشمند است.

 

"یک شهروند وب خوب باشید و از ترافیک ، اعتماد و هواداران پاداش بگیرید."

(رند فیشکین درباره شرکت در مباحث جامعه).

 

لیست های ایمیل

اگر می خواهید ترافیک وبلاگ بیشتری کسب کنید ، به خوانندگان خود مراجعه کنید. ارسال محتوای ایمیل برای مشترکین بسیار مهم است. خوانندگان جدید را ترغیب کنید تا در خبرنامه های ایمیل ثبت نام کنند. چندین ویژگی افزونه وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها در سایت های وردپرس به منظور ترغیب مردم به عضویت در خبرنامه های ایمیل خود اقدام کنید.

 

نتیجه گیری

این روش ها جایگزین استراتژی طولانی مدت سئو، خوانندگان و پیروان وفادار و تلاش روزمره نیستند. آنها روشی را برای شما فراهم می کنند تا یاد بگیرید که چگونه با یک رفتار به موقع ترافیک وبلاگ خود را افزایش دهید. شرکت هایی که می توانند ترافیک خود را برای راه اندازی محصول یا رویداد جدید به وجود آورند ، از این نکات در مورد چگونگی مراجعه به وبلاگ شما بیشتر بهره مند می شوند.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است