// ۰۴ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۳۱
چگونه یک وبلاگ نویس خوب و موفق شویم

چیزهایی که باید قبل از شروع وبلاگ نویسی یاد بگیرید

وبلاگ نویسی می تواند برای بسیاری از افراد سرگرمی بسیار لذت بخش یا حتی مسیر شغلی باشد.

وبلاگ نویسی به شما آزادی عملی می دهد تا محتوای خود را ایجاد کنید ، از صدای خود استفاده کنید ، ایده های خود را گسترش داده و خود را به عنوان یک فرد تأثیرگذار در زمینه شغلی یا کسب و کار خود متمایز کنید.

نه تنها می تواند سرگرم کننده باشد ، بلکه اگر موفق باشید ، برای شما بسیار پرسود نیز خواهد بود. به همین دلیل وبلاگ نویسی نیز محبوب تر از گذشته است (البته در سایر نقاط دنیا و نه ایران، در ایران دوران افول وبلاگ‌نویسی را شاهد هستیم).

طبق یک اینفوگرافیک منتشر شده توسط WPVirtuso.com ، در حال حاضر اینترنت دارای بیش از 152،000،000 وبلاگ در سراسر جهان است. غیر از این هر نیم ثانیه ، یک وبلاگ جدید در جایی از دنیا ایجاد می شود همراه حجم بالایی از مشترکان وبلاگها که دستکم روزانه یک وبلاگ مطالعه می کنند.

همچنین  آیا می دانید که مشاغل و افرادی که حداقل 20 بار در ماه در وبلاگ خود پست منتشر می کنند پنج برابر بیشتر از کسانی که کمتر از چهار بار در ماه وبلاگ خود را بروز می کنند ترافیک دریافت می کنند؟ این قدرت عظیم و باور نکردنی نهفته در وبلاگ است!

با این حال ، دستیابی به اعدادی مانند آن کار سختی را می طلبد ، و نیاز به سرسختی و عزم راسخ دارد تا با آن کنار بیایید. این ممکن است به معنای برخورد با دیدگاههای مخالف ، عدم خلاقیت یا انسداد نویسنده ، بازخورد منفی ، قرار گرفتن در معرض اطلاعات شخصی و موارد دیگر باشد.

حفظ اشتیاق با رشد و توسعه وبلاگ شما می تواند سخت باشد. قبل از شروع بلاگ نویسی ، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در مورد آنها فکر کنید:

در دنیایی قرار داریم که یک وبلاگ وبلاگ دیگر را می‌خورد و در خود هضم می‌کند

این حرف به معنای رقابت سنگین در دنیای وبلاگ‌نویسی است.

هر روز 172،800 وبلاگ راه اندازی می شود.

اگرچه منظور از وبلاگ نویسی یک رقابت نیست ، غالباً اینگونه است که - مخالفت با قرار گرفتن در معرض سایر وبلاگ های رقابتی می تواند بسیار دشوار باشد و شما را برای جذب ترافیک به وبلاگ خود سخت تر می کند.

مگر اینکه شما فقط برای سرگرمی وبلاگ نویسی کنید ، درآمدزایی از وبلاگ نویسی کار سختی را می طلبد و می تواند زمان زیادی را برای تبدیل شدن به یک نام ثابت در زمینه انتخاب شما نیاز داشته باشد.

مارک روزانه اپل یک وبلاگ در مورد زندگی اولیه است که در سال 2006 آغاز شده است. در سال 2014 ، هشت سال بعد ، Mark’s Daily Apple سرانجام به کسانی که از سبک زندگی سرخپوشان / ابتدایی پیروی می کنند ، تبدیل به یک نام خانوادگی شد. این کار با احتیاط زیادی از طرف مارک سیسون ، نویسنده وبلاگ انجام نشده است.

حفظ یک وبلاگ همچنین می تواند عواقب روانشناختی در فرد داشته باشد. نظرات وبلاگ ها اغلب می توانند بی رحمانه باشند (یا بسیار مثبت) ، زیرا غالباً بسیاری از حسادت ها در رابطه با وبلاگ نویسی وجود دارد. اگر می خواهید برای وبلاگ خود دنیال کنندگان ثابت پیدا کنید، باید اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید ، که این امر هم بازخوردهای مثبت و هم منفی را بدست می آورد.

قبل از شروع وبلاگ ، در نظر گرفتن انرژی ذهنی مورد نیاز - و همچنین کار بدنی - یک نکته مهم است.

چرا وبلاگ خود را شروع می کنید؟

چیزی که قبل از شروع بلاگ نویسی کاملاً باید بدانید ، به همین دلیل است که در وهله اول وبلاگ خود را شروع می کنید.

آیا شما شروع به ایجاد یک وبلاگ برای پول درآوردن ، ارائه مشاوره رایگان می کنید ، توانایی های نوشتن خود را به نمایش می گذارید ، داستانهایی راجع به زندگی خود می گویید ، یک بیانیه سیاسی می گذارید ، خود را به عنوان یک متخصص در زمینه ای خاص (مانند رسانه های اجتماعی یا مد) یا چیزهای دیگر معرفی می کنید؟

دلیل شروع وبلاگ شما هرچه باشد ، باید دلیلی باشد که شما نسبت به آن اشتیاق دارید. اگر به آن اشتیاق نداشته باشید، پس از  زمان و تلاشی که برای کسب موفقیت وبلاگ خود صرف خواهید کرد شاید بیش از حالتی باشد که مشتاق و عاشق آن هستید.

وبلاگ نویسی یک تجارت عالی است

اگر صاحب کسب و کاری هستید و یا بازاریاب مشاغل هستید ، داشتن وبلاگ یک امر ضروری است.

وبلاگ نویسی برای تجارت عالی است و می تواند ترافیک بیشتری به وب سایت شما وارد کند ، مشتری بیشتری جذب کند ، در حفظ مشتری مهم باشد ، منجر به موفقیت و بازخوردهای مثبت بیشتر و در کل سود کسب و کار شما شود.

همچنین یکی از جنبه های اصلی استراتژی بهینه سازی موتور جستجوگر بزرگ ( search engine optimization ::  SEO ) یا به اختصار سئو است. موتورهای جستجو مانند Google عاشق وبلاگهای تجاری هستند و نگهداشتن یک وبلاگ به روز شده برای شغل خود ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا شما را سریعتر پیدا کنند ، به این معنی که رتبه های موتور جستجو بالاتر و ترافیک وب سایت های بیشتری را کسب خواهید کرد.

توانایی نوشتن تنها مهارت مورد نیاز شما نیست

بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر بتوانند خوب بنویسند (به دنبال ساختهای املایی معمولی و دستوری) ، می توانند وبلاگنویس خوبی شوند. در همان نت ، بسیاری از افراد تصور می کنند که اگر نتوانند خوب بنویسند (نمی توانند هجی کنند یا خدایان دستور زبان نیستند) ، نمی توانند وبلاگنویسی کنند.

نمیتوان از حقیقت فراتر رفت.

علاوه بر مهارت های نوشتن و ویرایش ، یک وبلاگ نویس عالی خلاق ، بذله گو و شوخ ، باهوش ، با انگیزه ، خلاقانه ، رو به جلو و خود انگیخته است.

وبلاگ هایی که نویسندگان آنها افرادی هستند که بدون ترس و با فکر باز با دنیای وبلاگ نویسی برخورد می کنند، می توانند وبلاگ های خود را به خوبی به بازار عرضه کنند ، برای طراحی وب سایت خود از ایده های هنری و گرافیکی بهره می گیرند و می دانند چگونه از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وبلاگ خود استفاده کنند. .

اگر مهارت نوشتن و ویرایش ندارید ، همیشه می توانید یک ویرایشگر را استخدام کنید تا به شما کمک کند. اگر خلاق و یا انگیزه نباشید در این صورت چیزهای زیادی به رشد وبلاگ شما کمک نمی کند.

وبلاگ نویسی یک سرگرمی لذت بخش و البته رایگان است!

وبلاگ نویسی می تواند سرگرمی سرگرمی باشد که هزینه ای برای شما ندارد.

وبلاگ نویسی می تواند مهارت های نوشتاری و ارتباطی شما را بهبود ببخشد ، بستری در اختیار شما قرار می دهد تا استعدادهای خود را بروز دهید، به شما این امکان را می دهد تا با نوشتن در مورد زندگی خود با دوستان و خانواده در ارتباط باشید و  چنان چه وقت آزاد کافی داشته باشید چیزهایی را در اختیار شما قرار می دهد که مفید و ارزشمند باشد.

چه کسی می داند ، اگر در این امر بزرگ باشید ، می توانید خود را به یک بلاگر محبوب تبدیل کنید که ارزش دنبال کردن را دارد.

چگونه یک وبلاگ را راه اندازی کنیم

آخرین چیزی که شما باید در مورد وبلاگ نویسی بدانید نحوه شروع یک وبلاگ است. راه اندازی وبلاگ توسط سرویس های رایگان بین المللی مانند Blogger.com یا Wordpress.com بسیار آسان انجام شده است. از سرویس های رایگان ایرانی مانند بلاگ بیان blog.ir و بلاگفا نیز می توانید برای ایجاد وبلاگ خود استفاده کنید.

برای ایجاد وبلاگ و وبلاگ نویسی حتماً موارد ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید.

وبلاگ نویسی می تواند بسیار رقابتی باشد ، بنابراین اهداف خود را برای شروع کار مشخص کنید. همچنین می تواند برای تجارت و کسب و کار شما عالی باشد ، اما به مهارت های گسترده ای نیاز دارد.

در آخر ، وبلاگ نویسی سرگرم کننده و رایگان است (حداقل برای استفاده شخصی).

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است