// ۰۴ بهمن ۹۸ ، ۱۱:۴۸

هرکسی که بلافاصله بعد از عنوان، خلاصه مختصر و مفیدی برای مقاله بنویسد ، اساساً توضیحی برای آن مقاله نوشته است. تنها جنبه ای که بین آن و متا تگ توضیحات تفاوت دارد ، مجموعه خاصی از قوانین است که طول متاتگ توضیحات را محدود میکند و استفاده کارآمد از کلمات را وادار می کند.

از اهمیت نوشتن توضیحات متا برجسته نباید غافل شد. علاوه بر عنوان ، این تنها بخش مقاله ای است که جستجوگر گوگل می بیند ، زیرا اغلب این بند کوتاه است که با عنوان همراه است. بنابراین روی تصمیم جستجوگر مبنی بر کلیک کردن بر روی نتیجه پیوست بسیار مهم هستند. اگر صفحه شما حاوی برچسب توضیحات متا نباشد ، گوگل چند جمله نیمه تصادفی را از صفحه حاوی کلمات کلیدی جستجو شده نمایش می دهد. با وجود صدها گزینه ، فقط مقاله هایی با عناوین و توضیحات مربوطه ، این برش را ایجاد می کنند و توسط یک جستجوگر برای بررسی انتخاب می شوند.

 

تصویر صفحه فهرست نتایج جستجوی Google. متن تحت عنوان معمولاً توضیحات متا است.

 

یادگیری نحوه نوشتن برچسبهای متا خوب شامل چند نکته اساسی است. نکات معمولاً یا با محتوا یا مراحل فنی سروکار دارند.

 

نکاتی برای نوشتن توضیحات خوب متا

از آنجا که هدف از توصیف متا ، جذب جستجوگرها به یک محتوای خاص است ، باید از دیگران متمایز شود. بسیار مهم است که به جستجوگر در مورد چگونگی پاسخگویی به محتوا به جستجوی جستجو به روشی سودمندتر از سایر نتایج جستجوی پاسخ دهید. اگرچه توضیحات باید نشان دهد که مقاله از نظر کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو مرتبط است ، اما از کلمات کلیدی نباید استفاده شود. در چند سال گذشته ، Google با استفاده از برچسب های متا در رتبه بندی نتایج جستجو متوقف شد. در این حالت ، آنها فقط برای رضایت از جستجوی جستجوگر لازم هستند و بنابراین تنها به بخش اصلی کلمه کلیدی نیاز است.

 

استفاده از تماس های عملی مانند "تماشای تظاهرات" یا "اکنون وارد شوید" در توضیحات استفاده مؤثر است. برای کسانی که دارای یک مارک معروف شناخته شده هستند ، استفاده از آن موثر است ، زیرا افراد تمایل دارند از آشنایی خوشتان بیایند. محتوا همچنین می تواند شامل جنجالهای بازاریابی مانند تخفیف ها ، کوپن ها و آزاد ها باشد.

 

هنگام رقابت برای جلب توجه ، خلاقیت در انتخاب کلماتی که نشان می دهد اطلاعات مفید از کلیک جستجوگر پیروی می کنند ، شانس انتخاب را افزایش می دهد. راه دیگر برای ایستادگی کردن ، قرار دادن برچسب متا در چند کلمه کوتاه است ، زیرا بیشترین استفاده از کل 165 کاراکتر را خواهد داشت. محتوا را به طور دقیق ، موجز و با تماس های قانع کننده برای اقدام شرح دهید و بیشترین کلیک را دریافت کنید.

 

نوشتن توضیحات در محدودیت های فنی

بزرگترین چالش با برچسب های متا از محدودیت های 155 کاراکتری ، فاصله ها شامل می شود ، زیرا فقط این مقدار در لیست نتایج جستجو نشان داده می شود. کوتاه و خوشحال بودن از انتخاب واضح کلمات ، کوتاهیت را به سطح جدیدی می برد. مانند اکثر چالش های جدید ، با تمرین آسان تر می شود. اصطلاحنامه یک ابزار عالی است ، به خصوص در ابتدا.

 

برای بررسی تعداد کاراکترهای یک سند Word ، بخشی را که باید شمارش شود برجسته کنید ، سپس در پایین صفحه برای کلمه شمارش بررسی کنید. با کلیک بر روی تعداد کلمه - یا کلمه یا عدد - جعبه ای باز می شود که تعداد نویسه ها را نشان می دهد. آمار مربوطه آمار مربوط به فضاها است.

 

یکی دیگر از نیازهای فنی اجتناب از علامت های نقل قول است ، که باعث می شود توضیحات کمرنگ شود. راه حل استفاده از ویژگی HTML برای علائم نقل قول است ، مانند این مثال:

 

"هر کلمه را در یک برچسب متا انتخاب کنید که گویی 100 دلار هزینه دارد."

برای خواننده ، مثال بالا با این مثال ظاهر می شود: "هر کلمه را در یک برچسب متا انتخاب کنید که گویی 100 دلار هزینه دارد."

 

در آخر ، منحصربفرد فکر کنید و یونیک باشید. هر توضیحات متا در هر صفحه باید بی نظیر باشد و هرگز در بیش از یک صفحه تکرار نشود. درعوض ، هر توضیحات باید تازه باشد و فقط مربوط به آن صفحه است.

 

مثال ها

کلمات کلیدی "توضیحات متا" هستند.

 

خوب:

توضیحات متا می توانند تأثیر شگفت آور بزرگی در کمپین های بازاریابی جستجوی شما داشته باشند. دریابید که چگونه ...

 

در 106 کاراکتر ، این مثال کوتاه است اما با انتخاب خوب کلمات ، "تأثیر شگفت آور بزرگ" ، علاقه را به خود جلب می کند. در پی فراخوانی برای اقدام ، جستجوگر برای ایجاد کلیک ترسیم می شود.

 

نه چندان خوب:

برچسب توضیحات متا به شما امکان می دهد خلاصه ای از مطالب موجود در صفحه را در یک پاراگراف ارائه دهید. از تگ قابل استفاده است

 

با این کار به وضوح ارتباط نمی یابد که چگونه صفحه نشان می دهد تگ های متا با یک خلاصه عادی متفاوت هستند. همچنین شامل یک فراخوان برای اقدام نیست.

 

کلمات کلیدی "نحوه اجرای ماراتن"

 

خوب:

 

راه شماره 1 برای به پایان رساندن ماراتن تعهد به این ایده است که شما آن را تمام خواهید کرد ، خواه با دویدن ، آهسته دویدن ، زدن ، راه رفتن ، خزیدن ،…

 

در 152 کاراکتر ، این شخص به جستجوگر علاقه مند می شود زیرا به شما امکان می دهد بدانید که پوشانده شده چیست. موضوع تعهد خواهد بود ، که متفاوت از توصیفات دیگر بررسی شده است. این ایستاده است

 

نه چندان خوب:

 

نحوه اجرای ماراتن چیزی نیست که در چند پاراگراف در یک مجله به آن آموزش داده شود. ما می توانیم به چند ایده اصلی اشاره کنیم که شما نیاز دارید تا با برنامه خود تطبیق دهید ، اما در حالی که آموزش می دهید ، نمی توانیم در کنار شما باشیم.

 

این یکی بیش از 200 کاراکتر دارد و خیلی طولانی است ، بنابراین گوگل آن را کلیپ می کند و مثال نهایی چیزی را که برای شما در نظر گرفته شده نخواهد گفت. این همچنین به وضوح نشان نمی دهد که چه چیزی در صفحه مورد بحث قرار خواهد گرفت ، و همچنین تماس عملی ندارد.

 

با مطالعه چنین نمونه هایی و رتبه بندی آنها با توجه به معیارهای فوق ، نوشتن برچسب های متا بطور مؤثر روشن می شود. آزمایش اولین تلاشها با تعداد بازدیدهای انجام شده به تعیین موفقیت شما کمک خواهد کرد. با توجه به تنظیمات مداوم گوگل در الگوریتم های خود برای نگه داشتن همه روی انگشتان خود ، این آزمایشها یک ضرورت است.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است