// ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۰۲

هنگام ایجاد محتوای میخکوب کننده برای وبلاگ یا وبسایت خود، دو نکته مهم وجود دارد: اول ، چگونگی ایجاد محتوای با کیفیت که باعث ایجاد جذابیت ، سرگرمی و در نهایت هدایت تبدیل ها می شود. و دوم ، چگونه می توان آن مطالب را در دسترس مخاطبان گسترده قرار داد. از آنجا که اکثر ترافیک وب از طریق موتورهای جستجو حاصل می شود ، ایجاد محتوا که برای دید جستجو بهینه شده است ، یکی از بهترین راه های ورود نام شما به جهان است. در حالی که بازاریابی سنتی ممکن است این دو نگرانی را جداگانه در نظر داشته باشد ، آنها به طور فزاینده بخشی از یک استراتژی محتوای یکپارچه هستند که باعث می شود سئو SEO در یک مرحله بسیار ابتدایی یک عامل باشد ، محتواهایی تولید می کند که یکپارچه سازی مشغول نوشتن با مارکرهای غنی از سئو است.

 

اگرچه این اهداف - محتوای با کیفیت و دید زیاد در جستجوی - ممکن است با یکدیگر مغایرت به نظر برسند ، برای موفقیت در بازاریابی شما بسیار مهم است که شروع به در نظر گرفتن آنها بخشی از یک هدف جامع کنید. بله ، محتوای شما باید به خوبی نوشته شده ، پویا و پر از اطلاعات ارزشمند برای مخاطبان شما باشد ، اما اگر در گوشه ای از وب سایت شما ناپدید شود ، هیچ کدام از اینها مهم نیست.

 

رتبه بندی بالای سئو می تواند محتوای شما را از گمنامی خارج کند و آن را در مقابل دید مخاطبان جدید قرار دهد. اما مخاطبان امروز باهوش هستند و  استفاده خام و صرف از کلمات کلیدی در مقاله شما باعث خاموشی چراغ محتوای تولیدی شما خواهد شد.

 

چه چیزی یک مقاله را خوب می کند؟

در حالی که نوشتن را واقعا عالی نمی توان آموخت ، نوشتن خوب قطعاً می تواند. به عنوان یک بازاریاب ، شما در نهایت یک داستان نویس هستید که داستان برند خود را از طریق رسانه های مختلف منتقل می کنید و برای مخاطبان مختلف رفرنس می کنید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید ترجمه این مهارت به صفحه است. در اینجا بهترین روشها برای ایجاد مقاله های جذاب و جذاب وجود دارد:

 

از مثال های مشخص استفاده کنید: هیچ چیز قدرت نوشتن بیشتر از مثال های قوی و قابل اعتماد را نمی دهد. هنگام صحبت کردن در مورد موفقیت محصول یا تمرکز بر روی داستان یک مشتری ، از استفاده صرفاً نظری با استفاده از مطالعات موردی خودداری کنید. نقاط ارتباطی را در اخبار یا فرهنگ پاپ پیدا کنید تا یک قاب مرجع به خواننده خود بدهید. این داستانهای ملموس طولانی تر از واقعیت ها یا اعداد در کنار آنها خواهند ماند.

 صدایتان را پنهان نکنید: یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای نام تجاری خود انجام دهید این است که صدای منحصر به فرد به آن بدهید. از خنده دار بودن نترسید (اگر خنده دار هستید) ، احمقانه ، حتی کمی عجیب و غریب. خواندن قطعه با صدای بلند برای دیدن اینکه آیا مثل شما به نظر می رسد مفید است. صدای واقعی شما یکی از بزرگترین دارایی های شماست. بله ، شما باید به استاندارد حرفه ای مناسب برای صنعت خود رعایت کنید ، اما هرچه بیشتر به نظر انسان برسید ، افراد بیشتری می خواهند با شما درگیر شوند - با ارسال مجدد ، اظهار نظر و در آخر با خرید خدمات خود یا محصول

 مخاطبان خود را بشناسید: وبلاگ شما دفترچه خاطرات شما نیست و نه یک یادداشت مصاحبه است. اطمینان حاصل کنید که زبان مناسب برای هر کسی که خطاب می کنید انتخاب کرده اید. اگر برای مخاطبان بزرگتر می نویسید ، از اصطلاحات نادرست دور شوید. پاراگرافها را کوتاه و درشت و بخش برای درک مطالب دشوار در مفاهیم قابل هضم نگه دارید. شامل پیوندهایی به مثالهایی باشید که به روشن شدن کار کمک خواهد کرد. سرانجام ، شدیدترین منتقد خود باشید: دوباره مورد بازنگری ، تجدید نظر و تجدید نظر قرار دهید. ایده هایی را که غیرقابل مقاومت به نظر دارید حلقه بزنید و سایر موارد را برش دهید. هرچه شما بیشتر متمرکز شوید ، مخاطبان شما از کارهای شما سود بیشتری می برند.

 

نوشتن برای سئو

با توجه به این نکات ، تهیه مقاله خوب باید ساده باشد. حالا برای پرداختن به قطعه بعدی معما: دیدن محتوای شما. همراه با ارسال متقابل و رسانه های اجتماعی ، بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو روشی اثبات شده برای قرار دادن کار شما در مقابل مخاطبان جدید است. با بهینه‌سازی مطالب خود برای ظاهر شدن بیشتر در توصیه‌های موتور جستجو ، هم دید و هم اعتماد به نفس برند خود را افزایش خواهید داد.

 

برخی از راه های ایجاد محتوای مناسب برای SEO شامل موارد زیر است:

کلمات کلیدی حاصل جستجوهای ارگانیک را انتخاب کنید:

درج کلمات کلیدی سئو بسیار مشهود و مشهور در مقالات خود یکی از بهترین راهها برای پیشبرد اهداف شما است.

احتیاط: این کلمات کلیدی باید به روشی وارد شوند که در اتباط با موضوع آن کلمات کلیدی باشند. آنها نباید تو ذوق خواننده بزنند و یا مزاحم آن باشند. خوانندگان ، به ویژه کسانی که زمان زیادی را در دنیای دیجیتال می‌گذرانند ، براحتی قادرند تا متوجه شوند که برای دیده شدن مقاله و محتوای خود را با کلمات کلیدی خاصی پر کرده اید.

قرار دادن کلید واژه ها:

با قرار دادن آنها در عناوین و زیرنویس ها ، اطمینان حاصل کنید که قرار دادن کلمات کلیدی در مقالات، سئوی محتوای خود را بهینه می کنید. یک سلسله مراتب از کلمات کلیدی ایجاد کنید و از بیشترین جستجوی تولید در جلو استفاده کنید. حتماً در عنوان مهمترین کلمات کلیدی خود را استفاده کنید.

تصاویر خود را سئو کنید:

تصاویر را با متن alt وارد کنید تا صفحه شما در جستجوهای تصویر نیز نمایش داده شود. تصاویر همچنین متن را به روشی پویا تقسیم می کنند. محتوای محور تصویر به عنوان یک تکنیک بازاریابی دیجیتال بیشتر و بیشتر بازی می شود و به ویژه با محتوای ویروسی مناسب است.

با توجه به این نکات ، شما در مسیر رتبه بندی و رنکینگ بالاتر سئو قرار خواهید داشت؛ و در عین حال ، میتوانید اعتبار خود را به عنوان ارائه دهنده محتوای با کیفیت ارتقا دهید. برای برند خود برنده شوید.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است