// ۰۴ تیر ۰۱ ، ۱۵:۱۵

نماد ارز دیجیتال بیبی دوج کوین BABYDOGE، یک ارز دیجیتال تازه ایجاد شده به صورت آنلاین توسط جامعه طرفداران محبوب Dodge کوین ارز. بیبی دوج کوین به عنوان یکی از داغ‌ترین میم‌های کوین‌ در بازار دیجیتال ارز در سال‌های اخیر شناخته می‌شود. هزینه لکه نوزاد بسیار متفاوت است. نرخ پایین ارز توکن بیبی دوج کوین باعث شده است که برخی افراد با وجود عدد ارز روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.
Baby Dodge یک توکن با ساختار ضد تورم ویژه در شبکه هوشمند بایننس چین است. از طرفی برنامه های توزیع مختلفی وجود دارد که سعی در پشتیبانی از این محیط های دیجیتال ارز و البته سگ های ولگرد دارد.

این ارزB دیجیتال برای تمرکززدایی وارد بازار دیجیتال ارز شده است و شعار آن این است که می خواهد از طریق تراکنش های پرسرعت خود بر پدر خود تأثیر بگذارد.

لازم به ذکر است که میم های کوین به عنوان یک شوخی در بازار دیجیتال ارز ایجاد شده اند و در دنیای واقعی استفاده نمی شوند.

در حالی که وب سایت WhitePaper و بیبی دوج جزئیات کاملی در مورد تیم توسعه بیبی دوج ندارند، بنیانگذار این ارز دیجیتال در جامعه فروشگاه آنلاین به عنوان حامی محیط زیست و حیوانات خانگی ما شناخته می شود.

جای تعجب نیست که Baby Dogecoin در 1 ژوئن 2021 راه اندازی شد و تنها دو هفته بعد، قیمت 1000 درصد افزایش یافت و در هفته سوم ارز به 200 میلیون دلار رسید. با مشاهده افزایش سریع قیمت ها، مشخص است که خریداران به Baby Dogecoin علاقه مند هستند.Baby Dodge از پلتفرم Yield Farming پیروی می کند که طراحی هرم مانندی دارد. این تابعی از کد ارز است - هر بار که کاربر از طریق بیبی دوج معامله می کند، 10٪ از ارزش معامله از آن کسر می شود و بین سایر سرمایه گذاران توزیع می شود. در این تقسیم، سرمایه گذار هر چه بیشتر سرمایه داشته باشد، سهام بیشتری به دست می آورد. در نتیجه، سرمایه گذاران به سرمایه می پیوندند و کسانی که در انتهای هرم هستند درآمد بیشتری خواهند داشت.

بیبی دوج کوین از همان ابتدا، قدرتمندترین مرد دنیای کریپتو توسط ایلان ماسک حمایت می شد.
به طور کلی دلایل اصلی توسعه و افزایش این محبوبیت عبارتند از:

Snake Musk حامی بیبی دوج کوین است
توکن بحث برانگیز در حال سوختن بیبی دوج کوین است
بحث داغ در توییتر به بیبی دوج کوین اختصاص داشت
ارز اتریوم بریج بیبی دوج کوین در حال راه اندازی است
شایعاتی در مورد لیست بیبی دوج کوین در Bainance Exchange

ارزش بیبی دوج در زمان نگارش 0.000000001 دلار و حجم معاملات روزانه آن 6.6 میلیون دلار است. این توکن در موقعیت بازار 2578 کد ارز قرار دارد. اطلاعات دقیقی در مورد بازار ارز برای این توکن وجود ندارد، اما طبق خود پروژه، ارزش بازار ارز 99.5 میلیون دلار است.

از آنجایی که برچسب بیبی دوج روی زنجیره هوشمند Binance نصب شده است، برای شروع باید یک حساب Binance باز کنید. توجه داشته باشید که Baby Doge در صرافی متمرکز لیست نشده است، می توانید آن را از طریق صرافی غیرمتمرکز تعویض پنکیک خریداری کنید.

ما نمی توانیم پیش بینی دقیقی در مورد قیمت های بیبی دوج داشته باشیم.این تا حدی به دلیل غیرقابل پیش‌بینی بودن پروژه‌های میم کوین، و همچنین فقدان خط پایه برای تجزیه و تحلیل است. بیبی دوج عمدتا بر اساس احساسات رشد می کند و تفسیر آنها بسیار دشوارتر از بقیه بازار است.
 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ارز دیجیتال بیبی دوج می توانید به آدرس خود سایت ارز سیتی مراجعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است