// ۲۸ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۲۲

طرز تهیه میلگرد 12 آجدار

تولید و ساخت میلگرد 12 آجدار به صورت چرخشی انجام می شود. برای تولید آجدار داغ، شمش فولاد در دمای بالا ذوب شده و سپس از طریق جک هیدرولیک به کوره فرستاده می شود. با استفاده از غلتک های نصب شده در دستگاه دوار و اعمال نیروهای دینامیکی و فشاری، میلگرد به قطر مورد نظر می رسد. این عمل در چند مرحله انجام می شود.
میلگرد به توالت و سپس به معدن منتقل می شود. ضربات میلگرد 12 کلاس A2 در همان فرآیند چرخش میلگرد ساخته می شوند. اما برای کلاس A3 آسیاب زمانی انجام می شود که میلگرد سرد باشد. سپس میلگرد به طولی که معمولاً برابر با 12 متر است بریده می شود.
میلگرد 12 آجدار معمولاً در هر دو نوع A3 و A2 ساخته و استفاده می شود. میلگرد آجدار A2 و A3 از نظر حداقل استحکام محصول، حداقل استحکام کششی، سفتی و تغییر طول متفاوت هستند. دو میلگرد نیز از رشته های مختلف برای شناسایی آسان ساخته شده اند. آنها میلگرد A2 12 با طناب شیروانی و میلگرد A3 با طناب شیروانی تولید می کنند.
میلگرد آجدار A2 12 دارای حداقل مقاومت فشاری 340 مگاپاسکال و مقاومت کششی 500 مگاپاسکال است. میلگرد 12 A3 دارای حداقل فشار 400 مگاپاسکال و مقاومت کششی 600 مگاپاسکال است.
قدرت میلگرد آجدار به معنای حداکثر استحکام میلگرد بدون تغییر دائمی است. حداکثر استحکام کششی آجدار همچنین به معنای حداکثر مقاومت کششی میلگرد قبل از شکست است.
برنامه میلگرد Ajdar 12
حدود 14 درصد به طور کلی این نوع مواد میلگرد 12 شکننده و مناسب برای تعمیر است. بنابراین نرمتر از نوع A3 است.گاهی اوقات میلگرد 12 آجدار در درجه A4 تولید می شود. شکل رد پا ترکیب شده است. این انواع میلگرد در یک دسته بندی دقیق قرار می گیرند. حداقل تنش کششی 500 مگاپاسکال و حداقل استحکام کششی 650 مگاپاسکال است.
خواص مکانیکی میلگرد 12 آجدار
فولاد 12 سرعته میلگرد به عنوان تقویت کننده طولی در کارهای ساختمانی اصلی مانند ستون سازی، ستون سازی و ساخت فونداسیون استفاده می شود. در واقع فولاد BAآجدار میلگرد یکی از پرکاربردترین فولادهای میلگرد در ساختمان سازی است.
آرماتور میلگرد در قسمت های مختلف سازه مانند فونداسیون ها، ستون ها، سقف ها و غیره استفاده می شود. استفاده از فولاد BAآجدار میلگرد علاوه بر ساخت، می تواند برای پروژه های سیمانی مختلف مانند پل سازی، ساخت BRT و سیستم های مقاوم در برابر زلزله مورد استفاده قرار گیرد.
12 میله آجدار A3 برای تغییر شکل سازه و مکان هایی که جوشکاری ممنوع است نامناسب است. میله های A2 درجه 12 آجدار برای کارهای ساختمانی و خمشی مناسب هستند. توصیه می شود حتی الامکان به جز مواقع اضطراری کارهای جوشکاری روی آن انجام شود.
استحکام کششی یک میلگرد 12 سرعته و سایر تجهیزات حداکثر مقاومت کششی است که میله می تواند قبل از شکستن دریافت کند.

استحکام کششی نهایی میلگرد 12 Ajdar
حداقل مقاومت کششی برای میله های مارپیچ (340 قطعه)، ابزار حمل و نقل (400 قطعه) و میلگرد برای ابزارهای ترکیبی 500 مگاپاسکال، 600 مگاپاسکال و 650 مگاپاسکال است.
استرس میلگرد 12 اژدر
فشار میلگرد 12 آجدار و سایر میلگرد آجدار بالاترین نیرویی است که می توان بدون تغییر دائمی به میله اعمال کرد. اگر توان مصرفی از حداکثر فشار خروجی میلگرد بیشتر شود، میلگرد برای همیشه تغییر می کند.در تردهای میلگرد 340، Tread 400 و Tread 500 ترد، حداقل قدرت خروجی در دو طرف 340، 400 و 500 مگاپاسکال است.
با توجه به نوسانات بازار، قیمت میلگرد 12 نیز متفاوت است. امتیاز میلگرد تحت تاثیر قیمت میلگرد 12 است. قیمت میلگرد 12 هر کدام در دو استاندارد A2 و A3 صادر می شود. درجه میلگرد A3 از کربن بیشتری استفاده می کند و دارای سفتی و استحکام مکانیکی بالاتری است. با افزایش قدرت، قیمت میلگرد 12 سرعته نیز افزایش می یابد. یعنی قیمت میلگرد آجدار A3 درجه 12 از گرید A2 بیشتر است. قیمت میلگرد 12 نیز به وزن هر کدام بستگی دارد. به دلیل ارزش میلگرد 12 آجدار از برندهای مختلف، قیمت هر عدد میلگرد 12 آجدارB نیز متفاوت است.
نوسانات نرخ ارز یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت روز آرمیچر 12 آجدار است. از دیگر عوامل موثر بر قیمت 12 آرماتور می توان به قیمت جهانی فولاد، قیمت مواد اولیه مصرفی در ساخت و ساز، روش های تولید و نابرابری بین عرضه و تقاضا اشاره کرد. اگر تقاضا از عرضه آرماتور بیشتر شود، هزینه آرماتور 12 آجدار افزایش می یابد.
تمام اتصالات آجدار تحت پوشش استاندارد 3132 در طول فرآیند چرخش باید حاوی اطلاعاتی مانند نام یا علامت تجاری سازنده باشد. کد فرآیند تولید و کد مشخصه آرمیچر نیز باید درج شود. بسته آرمیچر 12 سرعته خریداری شده باید حداقل یک صفحه مرجع داشته باشد. نام و نشان سازنده سلاح، علامت متمایز آرمیچر، نام قطر بر حسب میلی متر، عدد ذوب یا عدد کنترل مربوط به گزارش تست بسته، طول آرمیچر، نام کشور سازنده و وزن محموله 12 آرمیچر در هر کیلوگرم. این صفحه.

در خرید آرماتور آجدار 12 باید توجه داشت که سطوح آرماتور روی هم قرار نگیرد. همچنین وجود سایر عیوب خطرناک موضعی مانند ترک‌ها، پوسته‌ها، برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها، سوراخ‌ها و کثیفی‌های غیرفلزی که بر خواص مکانیکی (کشش و خمش) آرمیچر 12 اژدر تأثیر نامطلوب بگذارد، امکان‌پذیر نیست.یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید یک سلاح 12 سرعته باید در نظر گرفت این است که زخم های خاص و عیوب موضعی روی خط حداقل سه در هر متر طول داشته باشد و نه بیشتر.
برای خرید 12 عدد لوازم جانبی آجدار به صورت عمده بهتر است آنها را به شرکت ببرید. زیرا خرید مستقیم از شرکت آسانتر است. البته لازم به ذکر است که محدودیت ها و مواردی مانند عدم عرضه روزانه، محدودیت حداقل قیمت خرید، تمدید زمان تحویل و ... وجود دارد. در مقادیر کم، خرید گزینه ها در شرکت 12 آسان تر است. تقویت آجدار. زیرا محدودیتی برای حداقل قیمت خرید و مسافت وجود ندارد و در نتیجه هزینه ارسال کمتر است.

انواع ساده میلگرد و آجدار بخرید

همانطور که گفته شد، بسیاری از شرکت های میلگرد در سراسر ایران به سادگی میلگرد آجدار را تولید می کنند.

به طور کلی قیمت میلگرد توسط شرکت سازنده در صبح اعلام و سپس در سایت های مختلف فروش سخت افزار به خصوص در کشور فولاد اصفهان به روز رسانی می شود.

از آنجایی که بازار میلگرد و قیمت فلزات مختلف نوسانات زیادی دارد، بهتر است در هنگام خرید آخرین قیمت میلگرد را در گوشی جویا شوید.

از آنجایی که برخی از شرکت ها از انتشار قیمت ها و شرایط وام میلگرد خودداری می کنند، لیست قیمت به روز نمی شود و گاهی اوقات لازم است تلفنی در مورد قیمت سوال شود. این بدان معنا نیست که شرکت قیمت را فاش نمی کند.

میلگرد با قیمت مناسب و تجارت خریداری می شود. قدرت هر میلگرد حدود 24 تن است و هنگامی که مستقیماً از کارخانه ساخته می شود، محدودیت اندازه برای یک قدرت وجود دارد. اما اگر مشتری چندین اندازه ظرفیت میلگرد را درخواست کند، سفارش از انبار برای مشتری ارسال می شود.خریداران توجه داشته باشند که قیمت خرید ظرفیت میلگرد از شرکت با قیمت فروش یکسان نیست.

خرید میلگرد یا تجهیزات به دلیل نوسانات فعلی بازار مستلزم تایید قیمت فروش است. برای دریافت تاییدیه قیمت روزانه باید با یک کارشناس بازاریابی تماس بگیرید.

میلگرد را با خودآگاهی کافی بخرید
فروش میلگرد فرداد فولاد, نکته مهم این است که قبل از خرید تجهیزات قیمت را به خوبی بدانید، مهم ترین چیز این است که با سرمایه راحت باشید.

از یک سو، مشکلی که ما با چشم انداز معدودی از خریداران مدت دار پروژه های صنعتی با آن مواجه هستیم این است که در ایران چیزی قابل بررسی نیست.

از آنجایی که ایران تحت تحریم است، اقتصاد آن به دلایل زیادی به دلار وابسته است.

با توجه به این موضوع باید گفت که تمامی این اتفاقات قبلی بر قیمت ها نیز تاثیر داشته است. بنابراین وقتی از تحلیل تکنیکال استفاده می کنید، اخبار و احساسات بازار را در دل خود دارید. پس هرگز نگران نباش

در واقع این درست نیست که نمودارها ما را از اقتصاد آگاه نمی کنند. اما تنها نکته مهم این است که حتی اگر قیمت مناسب باشد، ربطی به دلیل ندارد و با مطالب معتبر و مورد تایید استاد اعظم آن ها را تحلیل می کنیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است