// ۲۵ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۴۵

در صورتی که شما از وسایل برقی پاکشوما استفاده کرده و اکنون در جنوب تهران زندگی می کنید در صورت روز خرابی در وسیله نیازی نیست به نمایندگی های دور از دسترس مراجعه کنید بلکه نمایندگی تعمیرات پاکشوما جنوب تهران با هدف خدمت رسانی به مردم این منطقه تاسیس شده و با کمک تعمیرکاران خبره بهترین خدمات را ارائه خواهد کرد.

یکی از سوالاتی که مشتریان وسایل برقی پاکشوما ساکن در شرق تهران مطرح می کنند این است که برای تعمیر وسیله برقی معیوب چه باید کرد؟ در این صورت پیشنهاد ما این است که تعمیر و یا تعویض برخی از قطعات را نمایندگی تعمیرات پاکشوما شرق تهران بسپارید.

پر جمعیت ترین منطقه تهران قسمت مرکزی است که با توجه به این افزایش جمعیت باید خدمات بیشتری در این منطقه در اختیار مردم قرار گیرد. در این راستا برند پاکشوما به منظور حمایت از مشتریان وسایل برقی خود که در مرکز تهران زندگی می کنند، نمایندگی تعمیرات پاکشوما مرکز تهران را راه اندازی کرده و کلیه خدمات تعمیرات را برای مشتریان ارائه خواهد کرد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است