// ۲۵ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۱۶

ارائه خدمات تعمیر ماکروفر ناسیونال و گارانتی این کالا به دلیل ادغام شدن شرکت ناسیونال با پاناسونیک سال هاست که صورت نمی‌گیرد؛ اما دریافت خدمات پس از فروش ماکروفر ناسیونال از طریق نمایندگی های این محصول در اکثر شهرهای ایران امکان پذیر است. شرکت ناسیونال یک شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی است که سال ها پیش در ژاپن تأسیس شد و همواره به تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته شهرت داشته است و نامی آشنا برای تمام ایرانیان است.

شما کاربران عزیز می توانید بدون هیچ نگرانی تعمیر ماکروفر ناسیونال در مرکز تهران را به نمایندگی های ما بسپارید. اگر چه ناسیونال یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده مایکروفر و لوازم خانگی با طراحی عالی و دقیق است اما کاربران این برند ممکن است نیاز به تعمیر ماکروفر ناسیونال خود در مرکز تهران پیدا کنند.

در نمایندگی های تعمیر ماکروفر ناسیونال در شمال تهران تکنسین هایی با تجربه و دوره دیده تمام تلاش خود را جهت برطرف نمودن مشکلات به وجود آمده در ماکروفر شما انجام خواهند داد. جهت دریافت مشاوره رایگان و خدماتی نظیر تعمیر، سرویس و یا تعویض قطعات ماکروفر سامسونگ خود در منطقه شمال تهران با ما تماس بگیرید .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است