// ۲۵ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۷

در شهرهای بزرگ همانند تهران باید خدماتی از قبلی نمایندگی های تعمیرات هر یک وسایل برقی در تمامی مناطق وجود داشته باشد تا مشتریان بتوانند به راحتی به خدمات پس از فروش برند مربوطه دسترسی داشته باشند. برای مثال برند آبسال به منظور حمایت از ماشین لباسشویی تولیدی خود و همچنین حمایت از مشتریان، نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال جنوب تهران را تاسیس کرده است.

شهروندان ساکن در شرق تهران به منظور دسترسی به خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی آبسال شامیل تعمیر و تعویض قطعات، نیازی نیست مسافت های زیادی را برای رسیدن به نمایندگی های مرتبط صرف کنند بلکه کافی است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال شرق تهران تماس گرفته و خدمات در منزل را تجربه کنند.

برند آبسال همواره هدف کاری خود را رضایتمندی مشتریان قرار داده و در این راستا اقدامات مهمی را انجام داده است برای مثال به منظور دسترسی آسان و بدون دردسر مردم ساکن در مرکز تهران بزرگ، به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال مرکز تهران را با کمک جمعی از تعمیرکاران متخصص تاسیس و راه اندازی کرده است.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است