// ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۶:۱۳

زبان انگلیسی در سراسر جهان به عنوان یک زبان بین المللی و رسمی شناخته شده است. بسیاری از مردم در کشورهایی که زبان رسمی آنها انگلیسی نیست، سعی در یادگیری این زبان دارند. به همین دلیل است که موسسات زبان انگلیسی روز به روز در کشورهای مختلف به ویژه در کشور ما در حال افزایش هستند. با یادگیری زبان انگلیسی و اخذ مدارک تخصصی این زبان مانند آیلتس و تافل می توانید فرصت های جدیدی برای آینده شغلی و تحصیلی خود ایجاد کنید.

از سوی دیگر، زبان انگلیسی بیش از یک و نیم میلیارد گویش در سراسر جهان دارد که بیش از یک میلیارد گویش انگلیسی را به عنوان زبان دوم آموخته اند. بنابراین، یادگیری زبان انگلیسی نه تنها دنیای افراد بومی انگلیسی، بلکه دنیای کسانی که زبان دوم آنها انگلیسی است را نیز فراهم می کند.

مطالعه زبان های خارجی باعث افزایش درک انسان از فرهنگ های دیگر می شود. این امر وابستگی متقابل زبان و طبیعت انسان را افزایش می دهد. زبان های خارجی جهان بینی فرد را گسترش می دهند، تجربیات فرد را افزایش می دهند، انعطاف پذیری و تحمل او را افزایش می دهند.

با افزایش استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، انگلیسی به زبان غیر رسمی در جهان تبدیل شده است. انگلیسی نه تنها زبان بین المللی ارتباطات و تجارت، بلکه زبان رسانه و سرگرمی برای مردم جهان است. بنابراین نیاز به یادگیری این زبان روز به روز بیشتر می شود.

یکی از پاسخ های این سوال که چرا زبان انگلیسی را یاد می گیریم را می توان به تماشای فیلم و سریال انگلیسی زبان تعبیر کرد که امروزه به یکی از سرگرمی های اصلی بسیاری از ما تبدیل شده است، بنابراین برای یادگیری زبان انگلیسی تلاش می کنیم.خوشبختانه بسیاری از این محصولات رسانه ای چه دوبله شده و چه ترجمه شده به فارسی در دسترس ماست. اما واضح است که این نوع محتوای ویدیویی هرگز پیام اصلی و فضای اصلی فیلم یا سریال را منتقل نمی کند و در بسیاری از موارد دارای ایرادات وحشتناک دستوری و مفهومی است.

یکی از دلایل اصلی جهانی بودن زبان انگلیسی، قدرت صنعت دریایی بریتانیا و فراوانی سفر افراد انگلیسی زبان به کشورهای دیگر است. پس از کشف قاره آمریکا، ویرجینیا اولین مستعمره بریتانیا شد و انگلیسی ها به سرعت فرهنگ، شیوه زندگی و زبان خود را در کشورهای اشغال شده گسترش دادند. مستعمرات بریتانیا به دلیل وضعیت اقتصادی و نظامی خود مجبور شدند زبان انگلیسی را به عنوان زبان رسمی خود انتخاب کنند. حتی پس از استقلال این کشورها نیز به دلیل سادگی دستور زبان و واژگان، زبان انگلیسی همچنان به عنوان زبان رسمی مورد استفاده قرار می گرفت.

در آغاز قرن بیستم، تعداد مقالات علمی و مقالات نوشته شده به زبان انگلیسی از تعداد مقالات به زبان های دیگر بیشتر بود. برای مثال در هلند نسبت 40 مقاله انگلیسی به یک مقاله هلندی است. به همین دلیل است که یادگیری زبان انگلیسی برای شغل در یک زمینه علمی یک امتیاز ویژه است.

افراد غیر بومی انگلیسی که آن را به عنوان زبان دوم یاد می گیرند، اغلب گزارش می دهند که می توانند هر چیزی را به روش های مختلف به زبان انگلیسی بیان کنند. شما می توانید انگلیسی را هر طور که می خواهید صحبت کنید. کشورهایی مانند سنگاپور این قانون را جدی گرفته اند و به طور کامل شکل جدیدی از انگلیسی به نام "Singlish" را ابداع کرده اند که عوامل چینی و مالی را در خود جای داده است.یادگیری یک زبان جدید نه تنها هیجان انگیز است، بلکه محرک است. با یادگیری زبان متوجه خواهید شد که توانایی بیشتری از آنچه فکر می کردید دارید. ممکن است شروع کمی سخت باشد، اما زمانی که به اولین اهداف خود برسید، اعتماد به نفس شما به طور تصاعدی افزایش می یابد. همچنین می توانید زمانی که به اندازه کافی یاد گرفته اید، زبان را به دیگران آموزش دهید! با صحبت با دوستان و آشنایان خود با اطمینان در مورد زبانی که یاد گرفته اید صحبت خواهید کرد.

علاوه بر این، یادگیری زبان انگلیسی فواید زیادی برای سلامتی دارد. بر اساس مطالعه‌ای که توسط دانشگاه ادینبورگ انجام شده است، افرادی که به دو یا چند زبان صحبت می‌کنند، به طرز شگفت‌آوری توانایی‌های شناختی بهتری دارند، بنابراین روند پیری مغز آنها با سرعت کمتری اتفاق می‌افتد. یادگیری زبان همچنین می تواند زوال عقل را به تاخیر بیندازد. محققان در همان دانشگاه دریافتند که احتمال بهبودی در افراد دوزبانه از سکته مغزی دو برابر بیشتر از افرادی است که فقط به یک زبان صحبت می کنند.

 

برای شرکت در این دوره با کارشناسان ما در تماس باشید و یا به این آدرس مراجعه کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است