// ۰۴ بهمن ۹۸ ، ۲۳:۵۶
6 روش ساده برای افزایش بازدید سایت

طبق برآورد برخی منابع خاص، از ژوئیه سال 2015 کل وب فهرست شده دارای بیش از 4.5 میلیارد صفحه است. در این دریای محتوا ، تصاویر ، فیلم ها و رسانه های اجتماعی ، به راحتی به عنوان شخصی که دارای یک وب سایت در حال تقلاست، احساس غرق شدگی میکنید. گفته می شود ، هیچ ابزاری بزرگتر از یک وبسایت نمی تواند خدمات و محصولات کسب و کار یا برند تجاری شما را تبلیغ کند و در عین حال به طور همزمان ارزش افزوده ای به تجربه خوانندگان شما اضافه کند. با تولید محتوای عالی و درگیر کردن ابزارهای راهنمایی و پیشبرد برای گسترش دسترسی خود می توانید ترافیک وب سایت را تقویت کرده و همزمان خود را به عنوان یک عضو قابل اعتماد جامعه دیجیتال سرپا نگهدارید.

در اینجا 6 روش سریع ، خلاقانه و خودآموز برای بهبود وب سایت و افزایش ترافیک شما ارائه شده است.

1. محتوای سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید

برای افزایش بازدید وب سایت خود و افزایش ترافیک ، کلمات جستجوی غنی از محتوا را وارد کنید تا سایت شما سهم و رنک بیشتری را در موتورهای جستجوگر محبوب کسب کند. از آنجا که بخش قابل توجهی از  ترافیک وب سایت‌ها از موتورهای جستجوگر مانند گوگل ناشی می شود - به خصوص وقتی کاربر برای اولین بار سایت شما را کشف می کند - می خواهید مطمئن شوید که از تکنیک های ساده SEO در صفحه استفاده می کنید ، مانند عملکرد وب سایت ثابت ستاره ای ، متن سرشار از کلمات کلیدی و عناوین ، به روزرسانی های مکرر مطالب و غیره در هنگام ترکیب ارگانیک ، این روش های خوبی برای افزایش حضور شما در نتایج جستجو و ایجاد ترافیک بیشتر به سایت شما هستند.

 

2. حضور خود را در رسانه های اجتماعی بهبود ببخشید

رسانه های اجتماعی شما باید به عنوان پسوند وب سایت شما عمل کنند. یک حساب سرگرم کننده و فعال Facebook ، Twitter و Pinterest را فعال و حفظ کنید که فقط محتوای شما را تبلیغ نمی کنند بلکه در جهت تقویت شخصیت و پروفایل شما قدم برمی دارند. در انجمن های اجتماعی که به محتوای شما مربوط است فعال شوید. علاوه بر این ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما با اجرای افزونه های اجتماعی در وب سایت شما (دکمه های مانند  Tweet) به راحتی قابل اشتراک است تا بتوانید امکان دیده شدن سایت خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید.

 

3. حریص باشید

وقتی محتوای خود را در رسانه های اجتماعی و یا در تبادلات پیوند به اشتراک می گذارید ، به دنبال ایجاد عناوین برای پست ها و صفحات خود باشید که برای خوانندگان جالب تر خواهد بود. سایت هایی مانند Upworthy و Buzzfeed را بررسی کنید - آنها متخصص عناوینی هستند که بدون اینکه احساساتی باشند ، خلاقانه ، صادقانه و جذاب هستند. ما برخی از بهترین شیوه های مربوط به طول عنوان و انتخاب کلمات مناسب برای عناوین را بررسی و جمع آوری کرده ایم تا مشخص کنیم چه نوع عناوینی بیشترین کلیک را ایجاد می کند. در مورد روشهایی که می توانید این بهترین شیوه ها را پیاده سازی کند، فکر کنید تا محتوایی را که به اشتراک گذاشته اید کلیک‌خورتر باشد.

 

4- ترافیک در ازای پرداخت هزینه

به منظور ایجاد ترافیک بالا ، بسیاری از وب سایتها به مدل پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) تکیه می کنند ، نوعی تبلیغات اینترنتی است که در آن تبلیغ کننده با کلیک بر روی تبلیغات خود می پردازد و فقط هزینه ترافیک واقعی را به وب سایت خود هدایت می کند. بسته به بودجه و صنعت شما ، این ممکن است گزینه خوبی برای شما باشد. اگر می خواهید سایت خود را به این سطح از دید بکشید ، سیستم عاملهای کشف محتوای پرداخت شده مانند Google Adwords ، پلت فرم PPC فیس بوک و Outbrain Amplify می توانند به طور اساسی دسترسی وب سایت شما را افزایش داده و ترافیک صفحات شما را افزایش دهند. این سیستم عامل های کشف محتوا می توانند به گسترش کسب و کار شما کمک کنند و مخاطبان کاملاً جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورند که در غیر این صورت شاید به دنبال شما نبوده اند.

 

5- جامعه هدف خود را پیدا کنید

یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک وب سایت ، تبدیل شدن به مرکز صنعت برای شماست. با ارتباط با دیگر نویسندگان ، وبلاگ نویسان و اندیشمندان حوزه خود و ایجاد یک جامعه مجازی ، موقیعت خود را به عنوان یک مقام معتمد تثبیت می کنید. یکی از راههای برقراری ارتباطات واقعی و پایدار ، اولویت بر بخشندگی است. با استفاده از ذهنیت "من می خواهم پشت تو را بخارانم". در تبادلات پیوندی با سایر دارندگان سایت مرتبط شرکت کنید. و فقط منتظر نمانید که دیگران شما را به حساب بیاورند: به وب سایت های دیگری که به آنها احترام می گذارید ، ترافیک خود را هدایت کنید ، و حتماً در گفتگوها در انجمن ها یا رسانه های اجتماعی شرکت کنید تا خود و سایت خود را به عنوان یک عضو پویا در انجمن مستقر کنید.

 

6. ارائه محتوای با کیفیت و با ارزش واقعی باعث افزایش ترافیک خواهد شد

در حالی که تمام تکنیک های فوق ممکن است به شما در دستیابی به بازدیدکنندگان جدید کمک کند ، شما باید به فکر نگهداشتن بازدیدکنندگان فعلی نیز باشید - و اینکه چگونه از آن بازدید کنندگان الهام بگیرید تا به دوستان خود بگویند و مطالب خود را به اشتراک بگذارند. محتوای مفید، منحصر به فرد و بجا ایجاد کنید که خوانندگان شما به صورت ارگانیک بخواهند با دوستان خود به اشتراک بگذارند ، و این به کسانی که صاحب سایت یا وبلاگ نویس هستند الهام بخشی میکند تا به محتوای شما پیوند دهند. این پیوندها یک روش ارگانیک عالی برای بهبود سئو شما هستند. از فیلم ها و تصاویر در صورت لزوم استفاده کنید تا یک تجربه بازدید پویاتر داشته باشید. مطالب خود را از نظر دستور زبان و املا و نگارش تثبیت کنید و صدا، دیدگاه و تخصص بی نظیر خود را فاش کنید. ورد-دهان هنوز یکی از روشهای مطمئن برای افزایش ترافیک وب سایت است و برای ایجاد این سطح از مشارکت ، وب سایت شما باید بر ارائه ارزش واقعی - هم سرگرمی و آموزشی - برای مخاطبان خود تمرکز کند.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است