// ۰۳ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۳۳
چگونه با لینک بیلدینگ ترافیک سایت خود را افزایش دهیم؟

به نظر می رسد اینترنت می تواند فضای بزرگ و دلهره آوری برای کسب و کارهایی باشد که می خواهند در دریایی از وبسایت ها حضور داشته باشند. میلیون ها وبسایت در شبکه جهانی وب یافت می شوند ، و هر بخشی برندگان خود را دارد. گفته می شود ، دیده شدن از طریق لینک سازی می تواند راهی عالی برای بالا بردن نمایه وب سایت شما برای به دست آوردن بازدیدهای بیشتر صفحه و درنهایت کسب مشتری جدید باشد. در این پست نگاهی خواهیم داشت به روشهایی که می توانید با در نظر داشتن قوانین این عمل و همچنین الزامات اخلاقی که توسط موتورهای جستجوگر اصلی در نظر گرفته شده است ، ایجاد لینک کنید.

 

برای شروع ، بیایید تعریف کنیم که لینک بیلدینگ چیست. به طور خلاصه ، ایجاد لینک به مجموعه ای از اقداماتی که انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما از طریق موتور جستجو یا وب سایت دیگری قابل کشف است ، گفته می‌شود. این امر می تواند مواردی از قبیل اقداماتی مانند درخواست به سایر وبلاگ نویسان برای پیوند پیوند منتهی به وبلاگ شما در پست های خود داشته باشد که در پایان می تواند نرخ کلیک یک مقاله و سایر تاکتیک ها را که باعث بهبود مشخصات محتوا و وب سایت شما می شود افزایش دهد. هم آنلاین و هم آفلاین.

 

ایجاد یک وبلاگ

ایجاد لینک می تواند به روش های مختلفی انجام شود. برای شروع ، ما به اهمیت داشتن وبلاگ برای وب سایت تجاری شما نگاهی می اندازیم. موتورهای جستجو برای محتوای تازه ارزش قائل هستند. با ایجاد یک وبلاگ ، می توانید به طور مرتب محتوای تازه را خاموش کنید که باعث می شود وبلاگ و وب سایت شما توسط موتورهای جستجو قابل کشف تر شود. این دید به بازدید بیشتر صفحه ها و امکان دستیابی به دید برند تبدیل می شود. بیشتر مشتری ها با توجه به روشی که اطلاعات را به روشی آسان و نسب آور ارائه می دهند ، بیشتر از اطلاعات موجود در وب سایت شما ، وبلاگ شما را می خوانند زیرا وبلاگ ها محبوبیت بیشتری کسب کرده اند. لطفاً اطمینان حاصل کنید که هر وبلاگ را زیر 500 کلمه نگه دارید تا قابل خواندن و خواندن آن آسان باشد.

 

از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

انفجار رسانه های اجتماعی منجر به ایجاد پیوند جدیدی شده است که در واقع قبل از شروع وب سایت هایی مانند فیس بوک واقعاً وجود نداشت. اکثر مردم یک یا چندین حساب رسانه اجتماعی دارند و شرکت ها از قدرت این ابزار برای تشویق اشتراک استفاده می کنند. اگر تصمیم به ایجاد یک وبلاگ دارید ، حتماً یک صفحه فیس بوک ایجاد کنید که در آن مقاله ها و همچنین پیوندهایی به پست های وبلاگ خود به طور مرتب ارسال کنید. به دلیل استفاده گسترده از این نوع رسانه ، سهام رسانه های اجتماعی می تواند در مدت زمان کمی رشد پیدا کند ، بنابراین از استفاده از آن نترسید. در آخر ، اطمینان حاصل کنید که شما یک تیم اختصاصی رسانه اجتماعی دارید که به طور منظم بازار هدف خود را درگیر می کند تا بتواند آنها را به پروژه های فعلی خود علاقه مند و به روز کند.

 

روی محتوای با کیفیت متمرکز شوید

محتوا پادشاه است. روبات های موتور جستجو همیشه در جستجوی محتوای قابل توجه و روشنگری هستند. گفته می شود که حدود 60 درصد اینترنت اسپم (i) است. با توجه به این آمار ، وب سایت ها و وبلاگ هایی که به محتوای خوبی نوشته شده اند در موتورهای جستجو نسبت به سایر سایتها اولویت دارند. به همین دلیل ، اطمینان حاصل کنید که همیشه به مطالب عالی و نوشتاری خوبی دست پیدا می کنید که در واقع می تواند به خوانندگان شما کمک کند در زندگی خود مشکلی را حل کنند یا در صورت تمایل به افزایش بازدیدهای وب سایت ، زندگی خود را بهتر کنند. اگر نویسنده خوبی نیستید ، یکی را استخدام کنید. مهمترین چیز در مورد نوشتن محتوا این است که شخصی که نویسندگی را انجام می دهد نیاز به داشتن صدای شخصی و منحصر به فرد دارد.

 

استفاده از صفحات سوالات متداول

یکی دیگر از استراتژی های ایجاد لینک که بسیار مؤثر است ، ارائه به صفحات FAQ یا منابع قابل بارگیری است. مردم عاشق آزاد کردن هستند و ترجیح می دهند به یک مکان اصلی بروند تا همه پاسخ سوالاتشان را بگیرند. با ایجاد یک صفحه منبع مرکزی با پیوندهایی که به پست های مفصل در وبلاگ یا وب سایت های شما بعنوان مکمل این سؤالات اشاره می کنید ، به راحتی خوانندگان بی نظیر خود را در اختیار خوانندگان خود قرار می دهید و باعث می شود که سایت شما را به دوستان و خانواده خود توصیه کند.

 

مردم عاشق منابع رایگان هستند

هنگامی که افراد به سایت شما دسترسی پیدا کردند ، این امکان را به خوانندگان خود می دهد که یک کتاب مفید یا یک شخص آزاد مشابه را بارگیری کنند. تنها کاری که باید انجام دهند اینست که آدرس ایمیل خود را برای دریافت فری بورد وارد کنید. اگر پایگاه خواننده بزرگی دارید ، می توانید از این لیست ایمیل برای ارسال خبرنامه و همچنین اطلاعات در مورد محصولات و خدمات جدید استفاده کنید. با توجه به این واقعیت که بیشتر افراد از ایمیل بطور تقریباً منظم استفاده می کنند ، بازاریابی ایمیل راهی بسیار مؤثر برای تقویت فعالیت های ایجاد لینک در مدت زمان نسبتاً کمی است.

 

با وبلاگ نویسان دیگر تماس بگیرید

اینترنت دارای زاویه ای اجتماعی است و اگر می خواهید در ایجاد پیوند موفق موفق شوید ، باید آن را بشناسید و از آن استفاده کنید. صاحبان وبلاگ های اثرگذار ، یکدیگر را می شناسند ، و آنها معمولاً در این کار هستند که بطور منظم پیوندهای دیگری را پس دهند. این به این معنی است که یک وبلاگ نویس می تواند از دیگری بخواهد پست خود را به سایت خود بازگرداند. اگر همکار شما هزاران دنبال کننده دارد ، این می تواند شگفتی برای وبلاگ شما ایجاد کند. قبل از انجام این کار ، لطفاً از داشتن محتوای ستاره ای و مفید استفاده کنید و یا تلاش های دیگر بیهوده خواهد بود. برای توسعه روابط با وبلاگ نویسان تأثیرگذار زمان لازم است ، بنابراین لطفاً وقت خود را برای گرم شدن با آنها در نظر بگیرید تا قبل از بازگشت پیوند بخواهید. از طرف دیگر ، می توانید چند پست مهمان بنویسید و آنها را به سایت خود مرتبط کنید. به اندازه کافی از این موارد استفاده کنید و به آرامی شروع می کنید تا ببینید که رتبه شما در زمان خوب بالا می رود. لطفاً اطمینان حاصل کنید که وبلاگهایی که به شما مربوط می شوند باید با طاقچه شما مرتبط باشند با توجه به اینکه الگوریتم فعلی Google فقط هیچ پیوندی را پاداش نمی دهد؛ این کار را بر اساس ارتباط و ارزش متنی انجام می دهد.

 

هشدار درباره خرید بک لینک

در آخر ، لطفاً توجه داشته باشید که خریدن بک لینک روشی است که مورد غفلت موتورهای جستجو قرار می گیرد. علیرغم وسعت اینترنت ، موتورهای جستجوگر الگوریتم های پیچیده ای را به کار می گیرند تا دریابند که کدام سایت ها به منظور رتبه بندی بسیار بالا ، لینک ها را خریداری کرده اند. پس از فهمیدن آنها را از ایندکس خارج کرده و به بوته فراموشی می سپارند. در عین حال ، سعی در سرقت ادبی از محتوا نکنید ، زیرا ممکن است طوری از سوی گوگل جریمه شوید که هیچ راه بازگشتی برای شما نباشد.

 

نتیجه گیری

در پایان ، ایجاد لینک به افرادی که مطالب شما را به اشتراک می گذارند و همچنین در اختیار خوانندگان شما قرار گرفته است تا بتوانند در اینجا و هم اکنون از آنها استفاده کنند تا زندگی آنها بهتر شود. اگر می خواهید بازدیدهای وب سایت را افزایش دهید ، محتاط باشید و به محض اینکه ترافیک وب سایت شما هر ماه افزایش می یابد ، وب سایت خود را بنشینید و تماشا کنید.

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

دیدگاه ها  ۰  هیچ نظری هنوز ثبت نشده است